Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Cabanón: Preba de Cerveces Negres con Brujería


Señes: C/Estación, 19-21. Avilés
Teléfonu: 678 774 336


Facebook: https://www.facebook.com/Cerveceria-el-Cabanon
Twitter: [@CERVECERIACABAN] https://twitter.com/cerveceriacaban
Instagram: [@cerveceria_cabanon] https://www.instagram.com/cerveceria_cabanon/


LA BRUJERÍA

Señes: C/ Estación, 18 - Avilés
Teléfonu: 985 087 520


Facebook: https://www.facebook.com/brujeriatapas/


Comentarios: Naide fai lo que fai'l Cabanón, nenguna otra cervecería que conozo tien l'atrevencia a xugar tantu, diendo un pasu más allá (o cinco) que los demás y ufiertando siempres cueses distintes dispuestes a sosprender a los sos parroquianos. Y ye qu'ayeri atarraquitamos el local (y asegúrovos que muncha xente quedó coles ganes dir), ensin tener nin idea de qué díbamos atopar, a la última preba qu'entamó Pablo nel so Cabanón.


Esi puntu d'enfotu llógrase con muncho trabayo detrás, y con muncha honestidá. Pablo nun engaña, y eso la xente nótalo. Cuando ufierta una preba por 30€, sabes que va ser grandiosa y que, como muncho, va cubrir costos. Nun lo fai por ganar dineru. Por eso ye tan importante valorar lo que fai, y beber muncha cerveza nel Cabanón, porque nun somos conscientes de lo privilexaos que somos al tener un equipu asina.


Llevo casi 1 añu dándo-y vueltes a la tiesta a la llocura de preba de güisqui con cocina de Brujería qu'entamó a primeros d'añu, asina que fuimos a Avilés ensin saber qué díbamos a atopar. Y atopamos, primero, con una preba de cerveza negro con platos de comida. Lo último qu'ún piensa cuando amiesta cerveza y comida ye nes cerveces negres, siempres acomuñaes a los postres,  cuantimás al chocolate, pol so toque amargoso.


Lo segundo qu'atopamos foi que la Conexón Sabugo funciona. Y ye que foi una gociada ver a Adrián del YumeJacobo de Brujería sofitando l'entamu dende'l primer momentu.


Adrián ellaboró dos panes pa la ocasión, de masa madre y farina de trigu ecolóxico. Un pan de Tomate Secu y Alfabaques;  y l'otru de Chocolate con Oreyones y Ablanes. Buenísimos los dos.


Y Jacobo encargose de la parte culinaria qu'acompañaba cada cerveza. Préstame ver la evolución de la Brujería, que nun para de crecer. Llocal bien recomendable.


Empezamos cola primer cerveza, un clásicu. Samuel Smith. Una Imperial Stout de 7% inglesa. Una de les nueses cerveces favorites que nunca falla, arumes a malta turrao, chocolate y café. Los 7º son perfectos pa nun encher d'alcohol, y na boca da un regustu amargosu con toques de malta y chocolate, inclusive frutos secos.


A pesar de la so antigüedá (SXVIII) sigui siendo de les poques cerveceres independientes n'Inglaterra, lleva utilizando los mesmos lleldos y agües dende 1900, utiliza barriques de carbayu y na so zona llocal sigui partiendo la cerveza en carros.


Combinaronla con un Chipirón con Cerveza y Ayu Negru. L'ayu negru va aparte pa dir partiéndolo y probándolo col chipirón. Chipirón perfeutu, pero con un guisu de cerveza espectacular que casi acaba col pan d'Adrián. Perbon platu de Jacobo.


La nuesa cerveza favorita de la nueche, a pesar del nivelón de toes, foi Lervig/Hoppin' Frog Sippin' into Darkness B.A. Imperial Stout de 12% (la cosa yá empezaba a ponese seria) de Noruega. Un 96/100 na biblia la cerveza, avieyada en barriques de bourbon. Collaboración de la cervecera Lervig cola americana Hoppin' Frog, dos de los meyores del mundiu. A pesar de la so graduación, entra sola, arumes de vainilla, carambelu, y, amás, bourbon; y un sabor elegante de chocolate y vainilla fascinante. Si tenéis oportunidá, probáila en barril, dificilmente superable.


La cerveza favorito de la nueche col platu favoritu de la nueche, Tacu de Tocín con Bourbon, Chocolate y Especies. En probando la cerveza, Jacobo quixo emular esos sabores nun platu, añediendo amás un toque saláu intensu. Bonísimo platu, qu'amás lleva corteza de gochu y guindilla pa da-y la potencia que precisen esos 12º de cerveza. Dulce, picante y salao al empar. Esto ye una harmonización y lo demás cuentos. Arriesgada pero maraviyosa.


Otra pergrande cerveza foi la Mikkeller Beer Geek Fudgesicle. Si tais de lleenos, conocéis de sobra Mikkeller, una de les meyores cerveceres del mundu. Imperial Stout en llata de 12%, otru bombazu onde predomina la vainilla percima lo demás. Mas alcohólica y un puntu menos elegante que l'anterior, nótase más l'alcohol. A pesar d'ello, cervezón. Amás, pudimos bebela casi n'esclusiva, yá que fuimos los primeres n'Asturies en poder probala. Nun vos voi dicir lo que significa Fudgesicle, meyor googleáis 😆.


Cola cerveza, Cremosu de Pataca y Vainilla con Guisu de Xata Asturiana. Como veis, Jacobo fixo los deberes y papóse de cada cervea pa buscar el meyor platu posible p'acompañala. Cuyar hasta'l fondu y esfrutar l'amiestu de la vainilla cola xata. El cremosu de pataca lleva vainilla yá'l tenral cacáu y avena. Otru amiestu xenial, anque nun oldea tan bien los 12º d'alcohol como l'anterior. De xuru l'orde acertáu sería probar esta harmonización primero que l'anterior.


Camudamos a los postres, y pa recuperar un poco, relaxamos el nivel d'alcohol na cerveza. Camudamos l'estilu y probemos una Archor Porter. Una cerveza a la que-y debemos gran parte del movimientu mundial craft beer, o de la cerveza artesano, qu'empezó n'EEXX na década de los 70. Cerveza maltosa con toques de vainilla. Bien rica, nidia pero con cuerpu. 5,6% d'alcohol.


Los postres corrieron  al cargu d'otra de les responsables del ésitu de les prebes del Cabanón, Gema Lobato. Unes manes increíbles pa los postres y gran conocedora del mundu cerveceru, lo que fai que consiga como naide xunir los dos mundos.


Viña de Chocolate Negru con Corazón de Vainilla. Orgásmico, brutal. Un bombón pa llorar de felicidá.


Y acabamos con una Hoppin' Frog Cafe Boris. Volvimos a les Imperial Stout, anque con unos calteníos 9,4%. D'ún de los collaboradores de la segunda cerveza que tantu nos prestó, con una cerveza que ye puru café.


Pa presentala, cuntamos con Leandro Gómez, ún de los mayores espertos en café de Asturies, que vais poder encontra en The Coffest Avilés. 95/100 pa una cerveza que va namorar a los cafeteros.


Pa combinala, Gema propúnxonos un Vasín de Tiramisú. Una vuelta al tiramisú tradicional, con crema de café con base de crumble cruxente de chocolate y percima, crema de Mascarpone con cacáu en polvu. Otru orgasmu en forma de postre que va de maravía cola cerveza.


Como veis, cerveza negro y cocina sí ye posible. Namás hai que xunir el talentu, aventurase y atinar, como una vegada más fixo Pablo nel so Cabanón que tantes allegríes ta dándonos. Si nun conoces el local, yá tas tardando (ye preciosu), pero si puedes, apúntate a la próxima preba y déxate sosprender por nuevos sabores. 


No hay comentarios

Publicar un comentario