Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Cabal

Señes: Suárez de la Riva, 5 - Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 985 027 552


Web: http://www.cocinacabal.com/
Twitter: [@cocinacabal] https://twitter.com/cocinacabal
Instagram: [@cocinacabal] https://www.instagram.com/cocinacabal/


Comentarios: Maraviyosa sorpresa en plenu centru d'Uviéu. Xusto detrás de la Xunta Xeneral d'Asturies, un llocal clásicu, que pasó por delles manes y que -esperemos-, les deVicente Cabal sían les definitives. Viendo lo visto, nun creo que sía a equivocame.


Según entres, zona de barra, bien guapa a éstes con un aire clásico. Una mesa enorme alta, preciosa, y dalguna baxa pa tomar daqué. Pero polo xeneral ye un espaciu pa esfrutar de la barra.


Pasando por un pasiellu, onde puedes ver la ufierta de vinos que tienen, atopes la recepción a la entrada al comedor.


Comedor ampliu, con cocina vista. Tou un aciertu pa quedate hipnotizáu viendo cómo trabayen. Decoración clásica, meses espaciaes y ambiente sobrio.


El restorán pertenez al grupu propietariu de restoranes como La Finca, El Ferroviario o la Marimorena, y focalizaron el protagonismu del so nuevu apueste en Vicente Cabal, cocineru que pasó por grandes restauranes, y qu'agora da un pasu al frente ufiertando un talentu que conocíamos, y qu'a lo último se ve compensáu.


Convidáronnos a delles persones a conocer la so propuesta, y encantóme.


Empezamos con un Pan Ecolóxico, que taba pa morrer, y Aceite d'Arbequina.


Pa beber, Artífice Listán Blanco 2017. Vinu de Tenerife de Borja Pérez. Gustónos, toques a fruta blanco, tirando a madura, aguanta na boca.


Empezamos con un Salmón fechu Mosaicu, Yogur y Pasión. Amiestu del salmón col toque acedu del yogur. Refrescante. Bonísimo pa empezar.


Una de les maravíes de la nueche foi'l Llingote de Foie, Mazana y Pedro Ximenez. Espectacular. Lleva una rodaxa bien fina cruxente de mazana caramelizao percima que-y da un toque brutal. El foie ta nidiu, y la mazana apurre intensidá. Encantóme.


Canelones de Boletus con Bexamel Trufada. Guerra maraviyosa de sabor ente'l boletus y la trufa. Esplosión na boca. Perricu.


Camudamos al Viñaredo Barrica de Valdeorras. Mencía tintu 6 meses de barrica. Bodega Santa Marta. Tintu llixeru, pero qu'aguanta bien.



Mollejas de Ternera Rustidas con Alcaparras y Pulpitos. Un mar y monte de transición con unes monizueles bonísimas. Xuegu de contraste y sabores coles alcaparres. Bien bonu.


Bacaláu, les sos Kokotxes y PilPil de Xamón. Otru platazu. El bacaláu perfectu, pero les kokotxes taben pa morrer ...


Y acabamos cola Pierna Delantera de Gochucu con Salteáu de Kumquats. Otra maravía. Cruxente de la piel, la carne desfaise, la mermelada de Kumquats (naranxa china o naranxa nana) apurre cítricu y l'amenorgamientu del caldu ye espectacular.


Probemos 2 postres, GinTonic como Postre. Crema de Naranxa, Mousse de Llimón, Galleta d'Eneldu y Fenoyu, Rayadura de Llima y Xeláu de Yuzu. Gintonic nun postre, toques amargosos y cítricos pa llimpiar la boca. Bien bonu.


Y acabamos con Picatosta, Castaña y Mazana. Brioche moyáu na lleche, nata y güevu. Caramelizáu acompañáu de Crema y Xeláu.  Pan fechu pol mesmu Vicente, con crema de castañes y un xeláu de mazana asada. Menuda maravía de postre.


Un conceutu necesariu nuna ciudá como Uviéu. Y a bon preciu. Cocina de calidá, de productu, con toques creativos, pero muncha base detrás. Perfeutu pa dase un homenaxe, o dir a picar daqué en plan informal, esfrutando, siempres, d'una cocina de calidá. Gustóme muncho Cabal.



No hay comentarios

Publicar un comentario