Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Floridita


Señes: Plaza Trascorrales, S/N - Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 984 089 241


Web: https://floriditaoviedo.es/
Instagram: [@floriditaoviedo] https://www.instagram.com/floriditaoviedo/


Comentarios: Muncho nos prestaba TraslaBurra, como cocina, pero tamién como llocal. Yera una pena pasar pola preciosa plaza Trascorrales y vela col so principal llocal peslláu. Cuando nos enteramos qu'Iván Martínez, dueñu de La Gran Vetusta, taba detrás del proyuctu y de la so cocina, nel intre interesamonos pola so puesta en marcha.


Lo primero que topeta ye'l nome de Floridita. Daqué acabáu en -ita n'Asturies chirría, pero en cuantes nos cuntáron la so filosofía comprobemos que'l nome va d'acordies col proyectu. La decoración ta inspirada nel famosu El Floridita de L'Habana, famosu polos daiquiris de Hemingway.


Caltien la so pimpana terraza na entrada, anque'l día nun convidaba a probala. Zona de sofá, meses altes y baxes pa tomar daqué. Perfectu pa la primer copa. Y según cuntáronnos pa meriendes y vermús.


Dientro, zona de barra pa tomar daqué. Mesa alta onde inclusive puedes picar.


Pasando por un ampliu pasiellu, la zona de bodega.


Y pasu al ampliu comedor. Bien guapu, y con decoración cubana.


Tienen amás una zona de reserváu o de salón secundariu. La verdá ye que la decoración ta fecha con muncho gustu. El llocal sigue siendo máxicu.


El conceutu gastronómicu nun queda tras. Ye una vuelta al mundu en 42 platos, pero con Asturies como epicentru. Quesos asturianos, vinos asturianos, sidra asturiano ... la declaración d'intenciones ye clara. Conocer, probar, pero apostando tamién polo de casa.


L'Aperitivo fueron unos Chips de Plátanu Machu. Con sal, ricu.


Carpaccio de Tomates (Natural y al Carbón). Tienen un Hosper, y nótase enforma na cocina. El toque de carbón quéda-y xenial a casi tolos platos. La ensalada ye una base de tomate raf, y nel centru un tomate al Hosper. Asina amiesten dellos sabores (muncho más acedu'l del centru) y testures del tomate. Ta rica. El "pero" ye que nun son de casa.


Fritos de Roballiza con Ensalada de Cítricos. La Roballiza ye d'Aquamarina, de la que yá vos falamos, y ta bien rica. Encántanos la presentación col pexe abiertu como si fuera un chuletón. La roballiza vien rebozada, nidia, y bien rica. El cítricu casi sobra, pero pa los que lo quieran, ta na base pa entemecer. Un platu pa compartir y esfrutar. Bien ricu.


Pan Bao de Pitu Caleya. Un llenzu por pintar, con dos baos de pitu caleya, y 3 mermelaes distintes pa entemecer. De frutos coloraos, mueyu de tomate deshidratada y una rayadura d'aceitunes y calamar con figos.


El bao yá lo tenemos más que visto, pero les mermelaes tán realmente bones, sobremanera la de figos.


Siguimos con un Risotto de Trufa. Nun ye arroz, ye ... otra cosa que tenéis qu'aldovinar. Amás, güel y sabe a trufa. Gustónos.


Gochucu a Baxa Temperatura con Mamposteo Asturianu. Xuntu cola roballiza, los platos favoritos de la comida. Bonísimo. El gochucu al Hosper, cola piel cruxente ta espectacular, perfeutu. Vien acompañáu d'un arroz mamposteáu, típicu de Puertu Ricu, onde sustitúin el xamón por un chorizu asturianu. Bien rica la combinación.


De postre, anque tábamos a puntu d'españar, probemos la Milfueyes de Crema Pastelera Inglesa. Mui, mui bona. Vien acompañada de Xeláu d'Artimora y con chocolate blancu caliente percima. Contraste de dulce acedu bien ricu.


Y una Picatosta de Pan Brioche. Preferímosla de pan normal, pero ésta nun empalaga nada. Vien amás colos cantos del pan. Y con un xelau de lleche merengada. Bien ricu.


Pa beber, SieteVidas Roble. Vinu asturiano qu'ameyora cuando alienda un pocu. Bona acidez y calteniendo la frescura, y dexa un toque dulzuxu a la fin. Gústanos enforma.


Como veis, tienen un pocu de too, meriendes, repostería, comíes con menú, cenes, reserváu, terraza espectacular y primer copa. Llocal impresionante, y cocina al centru pa compartir pasiando per mediu mundu o quedándote en casa con bonos productos. Convidónos la casa, pero Floridita ye un sitiu pa volver y siguir probando coses nueves.


No hay comentarios

Publicar un comentario