Teléfonu: 985 880 751
Preciu: 30€
El comedor ta asitiáu nel pisu de riba. Decoración clásica, meses espaciaes y atención de primera de Toño y la so fía Aida. Si sois dos yá'l tiempu acompaña, acutái la mesa del balcón. Ye una maravía comer ellí fuera.
Empezamos con unes Croquetes. Clásiques y suaves, con bonos cachos de xamón. Taben tan bones que Deva casi nin nos dexó probales.
Ensalada de Gula y Llagostinos. Templada, con unos llagostinos formosos. Bien rica.
Y empezamos colo bono ... Calamares Frescos que taben pa morrer. Buenísimos. Nun se vos ocurra echa-yos llimón.
De platu principal un Sapu, un "Pixín pequenu". Perfeutu. Y de pequenu nada. Tienen un toque especial pa faer el pexe, y nótase. Compartímoslo ente toos y taba impresionante.
Acabamos coles oxetivu la visita, Cachopu de Xata. Suave, xugosu, nada grasientu, perfectu rebozao y carne de primera. Si sois cachoperos, ye'l vuesu sitiu.
Tienen otru cachopu de merluza qu'hai que probar sí o sí, asina que debemos otra visita a Toño y Tere. Y otru día a probar la Caldereta ... Ye una cocina que mira al mar que tien a escasos metros.
De postre, daqué variáu y al centru pa compartir.
Como veis, les presentaciones son sencielles pero'l productu de primera, un sitiu preciosu onde vas pagar muncho menos de lo que crees, y con una atención de primera. La Posada del Mar ye ún de los nuesos favoritos.
Pa beber, Terras Gaudas.
Pagamos 120€. Ente 4 + 1 neñu. Como veis, extremendamente baratu. Gran sitiu La Posada del Mar.
No hay comentarios
Publicar un comentario