Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Gin Kiber

Señes: C / Altos Hornos, S/N. Nave 3 - La Felguera - Llangréu
Teléfonu:  667 231 051


Web: https://ginkiber.com/
Facebook: https://www.facebook.com/GINKIBER/
Twitter: [@ginkiberhttps://twitter.com/ginkiber/
Intagram: [@ginkiber https://www.instagram.com/ginkiber/


Comentarios: Asturies tenía la so propia marca de xinebra, en Mieres del Camín, allá pelos años 50 del sieglu pasáu. Una xinebra que mientres los años 60 y 70 tuvo muncha fama y que conocen munches persones de cierta edá. Col cayente industrial, y dalguna mala xestión económica, la marca espaeció... hasta que Sergio Carpio rescatola del escaezu.


Recuperó la marca comercial, que taba llibre; y camudó Mieres por Llangréu de llugar d'ellaboración. Amás del nome, y l'homenaxe a l'Asturies industrial de la etiqueta, dambes xinebres nun s'asemeyen en nada. La orixinal siempres foi una xinebra "de baxa calidá", tipu Larios (según cunten) y que se bebía tres les llargues xornaes de trabayu nos chigres asturianos. Ésta ye una xinebra artesano, d'alta calidá, que vien a sumase a la puxanza de xinebres nel mercao y que, amás, ye asturiana.


Sergio cunta con una pequena nave onde ellabora de forma dafechu artesana la xinebra. A partir d'alcohol de trigu de 96,3º realiza una destilación nel so alambique (preciosu, por cierto) de la que llogra namás l'equivalente a 30 botelles. Darréu dexa reposar nun depósitu dos o trés meses hasta que la xinebra tea equilibrada y llista pal so consumu.


La xinebra ye d'estilu London Dry Gin, esto ye, la última destilación fáise con plantes naturales y namás puede contener 0,1gr d'azucre per llitru. Ye una xinebra seco o perseco. Na destilación, Sergio utiliza piel de mazana asturiana que la so variedá guarda de callao y que, amás d'un toque de sabor, apurre, xuntu col enebro, un gustu muncho más redondu.


Apocayá foi galardonáu cola medaya de bronce nos prestixosos premios "International Spirits Challenge" de Londres. Ensin dulda, una gran reconocencia a una xinebra qu'adulces empieza a vese por restoranes y chigres asturianos; y a la que deseyamos el mayor de los ésitos.


¿Y qué meyor que celebralo con un GinTonic de xinebra asturiano?


No hay comentarios

Publicar un comentario