Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Corte de Pelayo

Señes: C/ San Francisco, 21 - Oviedo/Uviéu
Teléfonu: 985 213 145


Web: http://www.lacortedepelayo.com/
Facebook: https://www.facebook.com/LaCortedePelayo
Twitter: [@LaCortedePelayohttps://twitter.com/LaCortedePelayo
Intagram: [@lacortedepelayo https://www.instagram.com/lacortedepelayo/


Calidá: 4/5
Preciu: 65€


Comentarios: Ún de los restoranes clásicos d'Uviéu, d'esos que lo tienen tou por que salgas encantáu d'ellí. Allugamientu privilexáu en plenu centru, y con vistes a la nuesa Xunta Xeneral y Parque San Francisco. Dispon de dos plantes con comedor. La planta de baxo, abierta nes nueches de branu, con una terraza esterior y un trasiegu de xente continuo. Y la planta de riba, más sele, con precioses vistas dende la cristalera y posibles zones separaes por biombos pa entamar eventos privaos.


Amás del allugamientu, les vistes y les sos amplies cristaleres, La Corte de Pelayo tien una de les meyores bodegues d'Asturies. Llocal famosu peles sos prebes, la so amplia carta, el so mimu pola bébora ya inclusive pola variada ufierta de chateo. Namás por eso yá paga la pena la visita.

Y la so cocina. Ganadores del primeru concursu del Cachopu d'Asturies y finalistes del concursu a la Meyor Fabada del Mundu. Pero que va muncho más allá ... y eso queríamos probar nós.


Empezamos con una Ensalada d'espárragos de temporada, Quesu Saint Felicien y Sardina Afumada. Platu pa entemecer y esfrutar de los contrastes y les testures. Ensin dulda, en sabor ganen eses sardines afumaes, que tán bien bones. El quesu ye nidiu y ricu, anque del estilu atopense meyores asturianos.


Virrei pa dos. Bien bonu. Emplátenlu ellí mesmu ensin espines. Bona ración con un puntu perfectu.


Eso sí, vien acompañáu de 4 mini pataques onde casi nin podía entrar el tenedor.



Pa beber, Vitheras Blanco 2015. Espectacular. vinu de Cangas. Un vinu que ganó colos años y del que queden perpoques botelles (una d'elles na mio casa). Cangas n'estáu puru.


De postre, pidimos Mousse de Turrón con Semifrío d'Ablana. Mestu, contundente y bien ricu.


Y Tarta de Chocolate con Freses. Amarga con Freses. Bien rica y nun enche


Pa los postres pidimos Sidra de Xelu por copes, pero nun la ufiertaben; nel so defectu convidáronnos a dos copes de Fondillón Alone Gran Reserva 1987. Vinu duce DO. Alicante, bien ricu y que nun empalaga nada. Gustónos. Gran ufierta de bébores asturianes, tou un aciertu.


Acompañenlu d'unes Moscovites de Frutos Coloraos. Con un toque acedu, bien riques.Y unes Moscovites de Pistachos Corn Flakes. Orixinales.


Pagamos 127€. Esceicional cena con bon productu nun sitiu preciosu. La cena foi un vienres col local a tope, l'atención perbona y quiciabes un pocu de barullu na sala, pero salvable. La mayoría de les meses taben cenando cachopu, munchos d'ellos turistes ... si me lleéis, probái más coses.


No hay comentarios

Publicar un comentario