Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Pomar

Direición: C/ Baldomero Alonso, 30 - La Felguera
Teléfonu: 985 694 975


Web: http://www.sidrerialapomar.com/
Facebook: https://www.facebook.com/sidrerialapomar/


Calidá: 3/5
Preciu: 30€


Comentarios: Va pocos meses presentose en Madrid la marca de "Sidreríes De Calidá". Ye un distintivu de calidá qu'otorga'l Principáu a aquelles sidreríes que curien especialmente'l productu asturianu y la sidra. La sidra ha d'echase, tien d'haber Sidra DOP y una carta con, polo menos, un 70% de "platos asturianos". Pel momento, namás 21 sidreríes tienen esti distintivu de calidá, anque les dirán ampliando.


Averamos a una d'elles, en La Felguera. Sidrería La Pomar ye una mítica sidrería per famosa pol bon tratu al so productu, sobremanera, mariscos y pexes. Nun decepcionó n'absolutu, anque nos quedó pendiente comer "de platu", porque lo que fiximos foi compartir al centru la mesa.


De mano, tienen dellos palos de sidra. Cortina, Villacubera (Cortina DOP) y Zapatero. Y en tou momentu nel llocal, échase la sidra. Daqué que reivindicamos dende siempres y nos encanta. La sidra como epicentru'l llocal, a bona temperatura y bien echada.

Llocal llenu un vienres pa cenar. Y xente esperando. Asina que si queréis mesa, acutái. Disponen de comedor na zona de tras.

Pidimos 3 platos pa compartir al centru de la mesa.


Amasueles a la Marinera. Bona ración, con una mueyu pa rellambese. Bones amasueles, perfectes de testura y enormes de tamañu. Bien riques.


Pulpu del Pedreru a la Plancha. Con pataques cocíes n'el mesmu caldu del pulpu. Otra bona ración con un pulpu nel so puntu esactu.


Cogordes Monteses con Gambes. Fora de carta. Per bones, delles trompetes de la muerte y un sabor espectacular. Un revueltu resultón que nos gustó enforma.


3 entrantes pa compartir bien bonos, y bones raciones, nel so puntu perfectu. Un sitiu onde se curia perbién la sidra. Queda pendiente volver y pidir daqué de pexe en platu pa poder opinar meyor, pero la fama que preciede a Sidrería La Pomar ye merecida. Gustónos enforma.


L'atención escelente, a pesar de tar el llocal llenu.

Pagamos 60€, ensin postres y colos cafés invitaos. Bon preciu.


No hay comentarios

Publicar un comentario