Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: BierCab

DireIción: Muntaner, 55 - Barcelona
TeléfonU: 644 689 045


Recomendaciones: Cerveza Artesano
Visita Anterior: http://www.lesfartures.com/2016/01/nueva-visita-biercab.html


Web: http://biercab.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/biercab
Twitter [@BierCaB]: https://twitter.com/BierCaB
Instagram[@biercab]: https://www.instagram.com/biercab/


Calidá: 4/5
Preciu: 50€


Comentarios: Biercab ye ún de los templos cerveceros por excelencia, siempres que podemos vamos, y siempres salimos encantaos. Non solo tien 30 cañeros de la meyor cerveza del mundu, si non qu'amás tien tanta rotación de la mesma, que siempres ta fresca.

Amás, al haber tantos cañeros, la variedá de la mesma ye inmensa y eso te da xuego enforma pa combinalo con platos de la so cocina. Cocina, a éstes que me gustó enforma. Embutíos, quesos y hamburgueses, pero dalgún platu que va más allá y ufierta coses distintes.


Manolo ye un encantu y siempres va echate un gabitu a decidir la cerveza que más s'axuste a ti. Y empresta enforma l'ambiente multicultural que se xunta nel chigre, con xente de toles partes del mundu xuníes pol amor a la bona cerveza.

Dio la casualidá qu'esi fin de selmana celebrose'l Mash Beer Festival en Barcelona, polo que la esbilla de cerveces, si de normal tien un nivel altu, el día que yo fui yera escepcional. Difícil escoyer namás 3 o 4.


Empecé por una Zodiak d'Omnipollo. Una IPA al estilu americanu, refrescante y perfeuta pa quitar la sede. Omnipollo, una de les meyores cerveces europees que pues beber, nunca suel fallar, y esta IPA ye escepcional.


Pidí pa cenar Antichucho de Pulpu. Xenial testura, al dente del pulpu, que taba perfeutu, xuntu con una base de pataca que se desfái. Amás, especies. Y eso xuntu colos cítricos de la Omnipollo foi xenial. Tanto qu'esapaecieron dambos a la velocidá de la lluz.


De siguío, Wagyu a la Plancha con Chumichurri de Llúpulu. Carne perfeuto, que se desfái, ensin necesidá casi del cuchiellu. El chumichurri de llúpulu apurre, anque si la carne ye bona, cásique sobra.


P'acompañalo, Cantillon Gueuze. Una maravía que si la podemos esfrutar en barril, nunca podemos dexala pasar. Aceda, una cerveza pa los sidreros que se fai pela rodiada de Bruxeles. Y que me pruyía muncho probala cola carne. Portóse bárbaro, atrevíu, refrescante y que merez enforma la pena.


Los postres ye la parte gastronómica que más acoxa nel Biercab, asina que nun pidí nengún, pero sí una Perennial Abraxas, Imperial Stout americana espectacular. Unos 10% de cerveza pa tomar sele. Con toques a canela y a chili a la fin. Impresionante cerveza.

Pagué por tou, 50€. 3 de les meyores cerveces del mundu nel so estilu, y 2 platos bien ricos. Xenial el Biercab.

¿A quitar? Los platos de cayuela, son incómodos, y más cola carne.


No hay comentarios

Publicar un comentario