Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Rosforth & Rosforth

Direición: Knippelsbrogade 10, 1409 Copenhague
Teléfonu: 33 32 55 20


Recomendaciones: Vinos Naturales


Calidá: 3/5
Preciu: 50€


Web: http://www.rosforth.dk/
Facebook: https://www.facebook.com/rosforthrosforth/
Instagram: [@rosforthrosforth] https://www.instagram.com/rosforthrosforth/


Comentarios: Fuimos a Copenhague al meyor Festival de Cerveza d'Europa a beber la meyor cerveza del mundu, y acabamos cenando n'ún de los principales distribuidores de la zona de vinos naturales nuna cena semi clandestina. Nun nos entruguéis cómo, pero foi una esperiencia pa cuntar.


Pero, ¿qué ye una vinu natural? Nun ta clara la so definición, pero tol mundu ta d'alcuerdu n'unos mínimos, y ye aquel vinu que tien la mínima intervención nél, tanto na viña como na bodega. Los apellíos biodinámico y ecolóxicu (que sí tán regulaos nel Reinu d'España) entraríen dientro d'esta definición, pero los vinos naturales, como tales, inda nun tán certificaos.


Son vinos más salvaxes, onde ante l'ausencia de química, hai muncha más variedá d'añeda a añeda, pero tamién dientro les distintes recoyíes (de xacíu, a mano) de la mesma. Son vinos, por tanto, muncho más artesanos, vinos d'autor o, inclusive, de garaxe, que se llamen pequí. Son vinos que nun s'estabilicen, nin se clarifiquen, polo que suelen ser turbios.


Copenhague, magar tener una población relativamente pequena, ye una gran consumidora de vinu. Y col nuevu enclín gastronómicu nórdico de productos llocales y artesanos, encabezáu pol que foi meyor restorán del mundu en delles ocasiones, y dos Estrelles Michelín, Noma, entama la torna a los vinos naturales que se ta dando n'Europa. El 40% de la carta de vinos del Noma yá la formen vinos naturales, y eso crea enclín na ciudá, con vienta de los mesmos nos grandes supermercaos y el consiguiente esbarrumbe de les grandes bodegues (incluyíes les españoles).


Asina nos presentó'l so productu Benny Christian en Rosforth & Rosforth, la principal importadora de vinos naturales de Copenhague, que s'atopa lliteralmente debaxo la Ponte de Knippel. Nuna redolada preciosa sobre'l mar bálticu, pel branu enllenen la cai de meses por qu'esfruten los amantes del vinu. Creada por Sune Rosforth y con Pontus Elofsson, anterior sumiller del Noma, como sociu.


Tolos sábados entamen una cena dientro'l propiu local, onde harmonicen los sos vinos n'una cena. Para ello cunten con Sete, un cocineru de Valencia, afincáu en Copenhague, defensor de la filosofía de los vinos naturales.


Xuntámonos unes 20 persones, con llanzamientu de single incluyíu d'una estrella musical local (nun entruguéis).  Recibiéronnos con un vinu blanco de Valencia, Clar I Net 2016, del añu, que por color casi paecía más un clarete. Con Chapa. Variedá Macabéu. Pocu arumosu y frescu. Perfectu de mano.


Yá sentaos na mesa, camudamos a Francia para una de les sorpreses de la nueche,Les Quarterons Sancerre Blanc 2014. Sauvignon blanca, del Loira, pa un vinu d'autor de Sebastien Riffault. Fantásticu vinu, entra floral y tien un toque importante d'acidez. Gustónos enforma. 3 meses de fermentadura sobro lleldos naturales y 24 sobre madre, ensin penerar y ensin estabilizar. Encamienten guardalo y bebelo nun par d'años, seguro qu'ameyora inda más.


La comida, siguió l'enclín natural de los vinos. Muncha verdura, alimentos suaves y contrastes de colores. Anque empezamos con unos Embutíos Caseros Daneses, salchichón y chorizu suave, que col vinu entró perbién.


Camudamos al tintu, un Bénédicte Et Stéphane Tissot DD Rouge 2014. Vinu natural francés de la rexón d'Arbois, afrutáu, con un toque d'acidez y llixeru. Perfectu cola comida, anque-y faltaba un pocu de cuerpu. Otru vinu qu'encamienten guardar y dexar reposar un par d'años por qu'algame el so estáu óptimo.


Siguimos con un Ceviche de Bacaláu. Mui ricu. Refrescante. Pa meter la cuyar y que los contrastes de sabores esploten na boca.


Probemos un Morgon 2014, ún de los meyores de la nueche. Tintu jóven con crianza francés, 9 meses en barrica de Carbayu, y que s'embotella ensin penerar y cultívase de forma biolóxica. Afrutáu, un puntu turbiu, pero per bonu de sabor. Y xenial que tuviera guardáu estos años pa tomalo.


Camudamos de platu, unos Cachelos con Pimentón Afumáu y Aceite d'Oliva. Con una Ensalada de Col Lombarda con Verde Fenoyu y Fueyes d'Ayu Selvaxe Danés. Tou entemecíu nuna fonte. Frescu.


Y finamos con un Kale Salteada con Xenxibre, Ayu y Chile. El Kale, nuevu "superalimento de moda", nun ye más que una berza. L'amiestu ye distintu, sobremanera pa nós, que nun tamos acostumaos a tomala asina, pero gustó.


Como nos dicía Sete, cada vez que nos traía un platu o un vinu nuevo, tou ta fechu con "muncho amor".


Ensin dulda, una esperiencia distinta, probando gastronomía distinta, nun país qu'apuesta pol comerciu cercanu y la cocina verde; papándonos (lliteralmente) de la filosofía del Vinu Natural, que vien solmenar el mercao, enchíu de vinos homoxéneos, con un puntu d'atrevencia, creatividá y, por qué non, gamberrismu.


Afayaivos sían. (esta vista ye la que se ve dende debaxo de la ponte).


No hay comentarios

Publicar un comentario