Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Navnløs Kaffebar

Direición: Enghave Pl. 6, 1670 - Copenhague


Recomendaciones: Café "de cañeru"


Calidá: 3/5
Preciu: 10€


Facebook: https://www.facebook.com/pages/Cafe-Navnlos/
Instagram: [@navnloeskaffebar] https://www.instagram.com/navnloeskaffebar/


Comentarios: En Copenhague consumen más de 20 millones de taces de café al día. Son unos auténticos enfermos del café y la ciudá ta llena d'ellos. Pero non de cualesquier café, claro. Cafés con certificaos ecolóxicos y de sostenibilidá, cafés muncho más respetuosos col mediu ambiente y les persones que los cultiven (o eso dicen), enfotándose nos pequeños productores y fuxendo de la gran industria.


Averamos a Navnløs Kaffebar, que presume de ser el primer café en Copenhague qu'introdució'l Nitro Coffee. Llocal pequenu, con aire bohemio. Zona de barra y meses pequenes, y un salón tras con dalgún sofá y sielles pa tomar daqué tranquilamente.

El Nitro Coffee ye la última moda en cafés, y consiste nun café frío que se sirve nel clásicu cañero de cerveza. Ta buenísimo. El grifu cunta con una válvula a la que se-y inyecta nitróxenu al café cuando xube pol cañero y esfrez al intre. Esto consigue un café per frío y con una espluma que lu "anidia". Inclusive ye más duce, anque dempués d'entrugar, confesáronnos que'l café nel barril yá lleva un pocu d'azucre.


Ensin dulda, paga la pena probalo y toi seguro que nun vamos tardar enforma en ver pequí esta nueva moda. Ye un pocu más caru que'l café normal (anque en Copenhague ye tooodo bien caru). Amás del Café Nitro tienes una amplia selección de cafés de distintes procedencies y de tés.

ACTUALIZACIÓN: Ya pues probar esti café en The Coffeest Avilés


No hay comentarios

Publicar un comentario