Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Huertona

Direición: Carretera de la Piconera - Ribeseya / Ribadesella
Teléfonu: 985 860 553




Recomendaciones: Pexes y Mariscos


Calidá: 4/5
Preciu: 65€


Web: https://restaurantelahuertona.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Restaurante-La-Huertona
Twitter: [@LaHuertona] https://twitter.com/LaHuertona
Instagram: [@huertona] https://www.instagram.com/huertona/


Comentarios: Ribeseya ye una de les capitales gastronómiques d'Asturies, restoranes de muncho nivel como La Talamera; maestros a la brasa como Güeyu Mar, candidatos a Michelín como Quince Nudos o Estrelles Michelín como Arbidel, xúnese la Huertona nuna zona privilexada onde siempres que podemos, vamos perdenos (y dalgunu más nos queda por visitar).


La Huertona ta a 5min en coche de Ribeseya, pasando poles cueves de Tito Bustillo, por una d'eses carreteres pa perdese con unes vistes impresionantes sobre la ría de Ribeseya y les casones señoriales asturianes.


Ye una preciosa casona, con una impresionante terraza na parte delantera indispensable pa tomar el café o la copa posterior (inclusive había xente comiendo fuera). Dientro, lo primero qu'atopes ye una barra, una zona onde s'amuesen xamones de Joselito y un mostrariu a manera de pescadería col productu frescu que tienen del día.


Nel pisu de baxo, Casa Luz, una sidrería pa picar daqué más informal (y más baratu) o perfectu pa espiches y/o eventos. Sitiu mui guapu que queda pendiente visitar.


Na zona'l comedor, una impresionante cristalera con vistes a la ría, tou rodeao de verde asturianu. Ye increíble comer ende. Meses espaciaes, con manteles y personal bien sollerte.





Como aperitivo la casa, Anguila Afumada con Ensalada de Fruta, Arbeyos, Paté de Quesu y Anchoa, y Ventresca d'Atún.



Perbonos toos, y onde queda clara la declaración d'intenciones de la casa: cocina de productu con un toque creativu.


Como entrantes, pidimos ún de los platos más conocíos de la casa: Croquetes de Mazana Reineta con Fégadu Frescu de Coríu. Espectaculares. Per bones. La combinación reineta y foie ye tou un aciertu.


Siguimos con otru clásicu de la casa, Ensaladilla Rusa con Bugre. Otra combinación bien acertada, refrescante y con unos bonos cachos de bugre. Paez más un salpicón con mayonesa. Mui ricu.


Y para acabar, un Rei de 800grs  para compartir dos persones. El Rei de Reis. fechu a la perfección a la brasa por Jose Manuel Viejo, otru maestru de los pexes a la brasa. El pexe ta perfectu, nel puntu, ensin nengún pero. Y vien acompañao d'una guarnición de tomate con vinagre.



La cabeza aparte.



Nun nos entró nengún postre. Asina que pidimos el café y la copa na terraza. Con día de sol, ye una gociada tar ellí fuera esfrutando de la tranquilidá.


Para beber, Sidra de Mesa del Llagar Viuda de Angelón 1947. Sidra de mesa, penerada y estabilizada. Que nun precisa echala, pero que güel y sabe a sidra. Per bona, y a per bon preciu.


Pagamos por tou, 128€. Sitiu mui recomendable para tomar pexes, anque nos comenten que les carnes nun se queden tras. Les vistes, la redolada, la terraza son increíbles, pero la cocina nun se queda tras. Gran sitiu.


No hay comentarios

Publicar un comentario