Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Cabra Preta

Direición: N.R. de Santa María, 13 - Castelo Branco - Portugal
Teléfonu: +351 272 030 303


Recomendaciones: Cocina Portuguesa


Calidá: 3/5
Preciu: 65€


Web: http://www.cabrapreta.pt/
Facebook: https://www.facebook.com/cabrapreta.cb/


Comentarios: Parada en Castelo Branco, ciudá que llinda con España al altor de Salamanca. Preciosu, anque nun pudiéramos faer enforma turismu.


Buscando, atopamos un restorán bien guapu, onde comimos xenial a per bon preciu (adoramos Portugal).


De mano, la entrada ye preciosa. Un pequeñu pasadizu que da a un patiu interior, onde espero que peles nueches pongan una terraza porque ye un sitiu sele y precioso (de día, el calor ye insoportable).


Dientro, dos pisos. Una barra na zona de baxo, con meses para tomar daqué, o inclusive comer. Y enriba una zona de comedor con otra barra, bien guapa y tranquila.


Meses amplies y espaciáes ente sí. Personal sollerte, y atentu. Traduciéndonos del portugués los platos que nun conocíamos o esplicándonos los platos típicos de la zona.


Cuando llegamos a la mesa, el típicu aperitivo portugués de mantequilla, aceitunes y un pocu quesu local. Con pan. Que puedes comer o non, pero que nun nos pudimos aguantar. Voló.


Había menú, pero nos animamos cola carta. Pidimos unes Migues de Bacaláu, encamientu de la casa, que foi lo meyor de tola comida. Realmente bones.


Sobro una base de pan que papáu coles migues taba xenial.


Sollombu de Gochu. Ricu tamién. Vien con un mueyu per bonu, un acompañamientu de cogordes y verdura y unes pataques frites. Lo sorprendente del platu ye qu'amás vien con delles rodajas de fruta. Otru bon platu.


Lo más arriesgáu que pidimos fueron unes Tripes de Cabra rellenes d'Arroz. Especiaes. Platu típicu de la zona que taba bien fechu, pero por sabor, foi'l que menos nos gustó. Había que probalo. Vien acompañáu d'unes pataques frites de bolsa.


De postre, pidimos una tarta pa compartir los 3. Tarta de Llimón. Casera. Trupa. Rica. Gustónos.


Tienen una per bona carta de vinos de la zona y de too Portugal. Pero conquistónos que tuvieren 4 cañeros de cerveza artesano de Lisboa, que probemos. Dois Corvos. Probemos la so Saison, cítrica nidia de 6%, per bona col bacaláu; la so Matiné Session IPA, llupulada y amargosa, xenial col sollombu y la so Galaxa Milk Stout, chocolate y regaliza negra pa les tripes de cabra.


Tienen una amplia selección d'artesanes portugueses.


Con cafés, pagamos 67€. Como veis, per bona relación calidá-aprecio. Sitiu preciosu, bona cocina tradicional portuguesa con un plus de calidá, seleición estupenda de vinos y cerveza artesano. Un sitiu pa repitir.


No hay comentarios

Publicar un comentario