Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Mesón El Regueral

Direición: Calle Pelayo, 15 - 33690 - Lugo de Llanera / Llugo
Teléfonu: 985 771 125



Recomendaciones: Cachopu
Facebook: https://www.facebook.com/El-RegueralLugo-De-Llanera/


Calidá: 3/5
Preciu: 19€


Comentarios: Lleímos de too del Cachopu d'El Regueral, desque ye ún de los meyores cachopos d'Asturies hasta que ye una aberración que venga con un mueyu percima del mesmu. Asina que lo meyor yera averase, probalo y falavos d'él.

Míticu mesón, que suel tar hasta los topes, a lo menos de fin de selmana. Asina que acutái. Según entres, escontra la derecha, zona de barra enorme onde echen sidra, y tien dalguna mesa si quies picar daqué (o'l comedor ta llenu). Escontra la esquierda, un comedor abondo ampliu (y repito, llenu. Fui dos veces y los dos taba llenu. Eso sí, siempres yera fin de selmana).

Sentámonos 10 persones a comer.



De aperitivu traxéronnos una Morciella Matachana, abierta y con panes pa dir sirviendose caún. Bien rica, con un toque picante abondo allegre que m'acompañó hasta la nueche.


Una les especialidaes de la casa son los Xampiñones a la Sidra. Había que probalos, y nun deceicionaron nada. Combinación estraña, en mueyu y con una acidez de la sidra que se notaba nel platu. Raciones enormes, cola cazuela atarraquitao. Gustónos.


Ya'l platu estrella, El Cachopu. Lo primero, nun se vos ocurra pidir ún per cabeza, son enormes. Pa comer dos, o inclusive 3 con unos entrantes.

Base de pataques frites, cachopu enriba y mueyu de xampiñones percima. El "problema" ta nel mueyu, qu'evita'l cruxente del cachopu. Comentáronnos que puedes pidir ensin ella en casu que nun te preste.


A mi personalmente gústame, enllena entá más, asina comimos mediu cachopu cada persona. Amás el mueyu maquilla más el sabor del restu los componentes, pero la carne ye tienra y calidable. El rellenu ye finu, lo que-y da inda más protagonismu al mueyu.

Amás el mueyu, lleva percima xampiñones.

Pa beber, agua y Sidra Vallina. Nel salón nun echen sidra, o a lo menos non cuando ta llenu de xente; asina que la tomamos con un tapón que tan pocu nos presta.


Postres caseros, pidimos Tarta d'Almendra y Tarta de Quesu.


Ganó la tarta d'Almendra, nada empalagosa y abondo xugosa para lo que te sueles atopar perhí. Amás, les raciones son enormes.

Dimos a menos de 20€ per cabeza. Per bona opción si sois cachoperos y gústavos probar la opción col mueyu. A mi gustóme, pero siempres lu podéis pidir ensin elli.


No hay comentarios

Publicar un comentario