Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Vinoteo: Preba Los Meyores Aceites del Mundu

Direición: C/Campoamor, Nº 29 - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 953 770 101



Web: http://vinoteo.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/vinoteo
Twitter: [@vinoteo] https://twitter.com/vinoteo


CASTILLO DE CANENA

Direición: Remedios, 4 - Canena - Jaén
Teléfonu: 630 476 475



Web: http://www.castillodecanena.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Castillo.de.Canena
Twitter: [@CastillodCanena] https://twitter.com/CastillodCanena
Instagram: [@castillodecanena] https://instagram.com/castillodecanena/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCL64xPwm_9Atq2y1JxmwnxQ


Rematamos les Prebes del 2016 nel Vinoteo per tolo alto, con ún de los meyores aceites d'oliva españoles que puedes atopar nel mercáu. Y nun lo dicimos nós, dicenlo los numberosos premios que llograron a lo llargo d'esti añu.


Castillo de Canena, ye una empresa familiar creada en 1780, allugada nel pueblu que da nome al aceite. Cuntamos cola presencia de Clara García Pérez, representante de la empresa, que nos cuntó la hestoria detrás de la mesma y los aceites que producen.

Antes d'empezar la cata, Clara esplicónos les diferencies ente Aceite d'Oliva, Aceite d'Oliva Virxe y Aceite d'Oliva Virxe Estra. Y reivindicónos consumir Virxe Estra por cuenta la so pureza y la so baxa acidez, anque sollertó del intrusismu que tienen nel productu con aceites españoles o d'otros países.


Otru mitu que vino a echanos per tierra ye'l grau d'acidez nes botelles d'aceite. De normal acomuñamos acidez-intensidá nes botelles d'aceite d'oliva, anque l'acidez namás pueda comprobase nun llaboratoriu. Por eso dende va unos años ye illegal ponelo nes botelles. L'aceite d'oliva virxe puede tener hasta 2 graos d'acidez ente que l'aceite d'oliva virxe estra nun puede devasar los 0,8 graos.


Les prebes d'aceite faense con pan, salvo los profesionales del sector que son capaces a probala sola. Asina que Juanjo sacónos los sos famosos panes de trigu, de centenu ya un amiestu dambos y dispunximos a moyar Pan col aceite de Castillo de Canena.


Empezamos col so aceite más famosu, Reserva Familiar. Un aceite que ganó tolos premios posibles y que ye la referencia la empresa. Buenísima con cualquier cosa: aceites, xamón, quesos .... Tienen variedá Picual y Arbequina. Nós probemos la Picual


Como variedá especial de la Reserva Familiar, saquen tamién al mercáu'l Primer Día de la Cosecha. Ye'l mesmu aceite que l'anterior, pero namás inclúin el recoyíu'l primer día, yá qu'esiste una diferencia de sabor y arumes considerable ente l'aceituna que se recueye el primeru y l'últimu día. Como ye una edición pequeña, una persona conocida encárgase de diseñar la etiqueta de la mesma. Anguaño la edición ta roblada por Alex de la Ilesia. La botella ye preciosa. Tienen variedá Picual y Arbequina. Nós probemos la Picual


Les variedaes más conocíes por toos son Picual y Arbequina, pero Castillo de Canena recuperó una variedá autóctona práuticamente desapaecida por cuenta que nun ye tan granible: Royal. Tienen unos 8000 árboles de los que llogren al añu ente 8000 y 12000l d'aceite, polo que ye una edición per especial. Camuda el color a verde intensu y los arumes son más frutales. Nel sabor hai un picante abondo más acentuáu que na variedá picual. Va xenial con verdures y pexes.


Arbequino al Humo de Roble ye un aceite que yá entra pol güeyu al traviés de la botella. Preciosa presentación en 250ml, Tien un toque afumáu importante y un picante nel final na boca que-y dan un sabor dafechu distinto al aceite al que tamos avezaos. Como a priori resulta difícil atopa-y maridaxe, la botella vien acompañada d'un pequenu llibretu. Cocina asiática, carnes, pexes, inclusive ensalaes son perfeutes p'apreciar tol arume ya intensidá.


Picual Biodinámico ye la variedá ecolóxica del so aceite acuta picual. Sigue un control estrictu qu'evita tola química nel procesu y que garantiza'l mayor respetu pel mediu ambiente. Alto conteníu en Polifenoles y Antiosidantes, con un aceite que nos tresporta inda más a un sabor muncho más natural.


Acabamos colos sos Arbequina&CO. 99,5% d'Aceite d'Oliva Virxe Extra Arbequina fundíu con aceites esenciales de plantes, flores y frutes. Esplosión de sabores pa probar con cuentagotes, y que tuvimos ocasión de probar con platos que nos propunxo Juanjo. Va xenial en cócteles, quesos, frutes y postres.


Fuimos de menos a más, empezando pola Nº4. Esenciales de Canela, Nuez y Bergamota.


Probámosla con un Vintage Clothbound Cheddar. Que nun ye'l cheddar al que táis acostumaos de les hamburgueses. 24 meses de curación pa un  quesu intenso. L'aceite apurre, unes gotes percima y fai más "elegante" so sabor, Bona combinación.


La Nº3, Esenciales de Cardamono, Mandarina y Mazana. Tomámosla con un Zusmiu de Banana, Mangu, Cenahoria y Mazana, acompañáu d'un Granáu con Estractu d'Ostra. Otra combinación xenial -y orixinal-, pal aceite. Zusmios, cócteles ... unes gotes encima y apréciase la diferencia del sabor.


A éstes, el zusmiu taba per bonu.


Pa la Nº2, Esenciales de Llimón, Fenoyu y Abeyera, Juanjo propúnxonos una tosta d'aceitunes y tomate. Ye un esencial más intensu, con un toque de picor y, sobremanera, más amargosu a la fin. Y con el tomate va xenial. Per bona.


Acabamos cola Nº1, Esenciales de Tomillu, Naranxa amargosa y Azahar. Esti aceite pudímoslo probar nel postre. La Tarta de Mazana de la madre de Juanjo ye espectacular, con una base de galleta lotus, ablana y nuez. Nun ye la típica tarta de mazana. De lo meyor de la nueche.


Como veis, acabamos l'añu de prebes del Vinoteo a lo grande. Con daqué distintu y orixinal, conociendo sabores nuevos y maridándolos con platos per bonos.


P'acompañar la cata, Titi de Coalla tráxonos un Monte Real blancu, rioja blancu lleldáu en barrica. Amiestu Viura (90%) y Malvasía de Rioja (10%).


A éstes el Vinoteo camudó la decoración, y encántanos. Muncha más claridá, barra más íntima, zona de restorán en maderes y .... un vinilu con una impresionante seleición musical pa tomase un vinu escuchando dalgunu de los meyores grupos del mundu. 


No hay comentarios

Publicar un comentario