Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: La Salgar

Direición: Paseo del Doctor Fleming, 859 , Xixón
Teléfonu: 985 33 11 55


Web: http://www.lasalgar.es/
Facebook: https://www.facebook.com/LaSalgar
Twitter: [@lasalgar] https://twitter.com/lasalgar


Entraes anteriores:
http://lesfartures.blogspot.com.es/2009/01/la-salgar.html
http://lesfartures.blogspot.com.es/2014/04/nueva-visita-la-salgar.html
http://www.lesfartures.com/2014/06/nueva-visita-la-salgar.html


Recomendaciones: Menú Degustación


Calidá: 5/5
Preciu: 100€


Comentarios: Ye bien fácil qu'una visita d'Historias de un Foodie a Asturies acabe n'enguedeyada, y más si metemos na ecuación a  Juan Luis García, sumiller de Casa Marcial.


Esta vegada xuntámonos en La Salar, onde los meses d'iviernu que ta zarrada Casa Marcial Juan Luis ufierta les sos bones maneres. Namás sabíamos que díbamos cenar un Menú Degustación que de normal nun s'ufierta al públicu y con Títulu "El Mundu del Revés". Y resultó ser un mundu onde podríamos quedar a vivir, como tolo que sale de los fogones d'Esther Manzano y Matteo Pierazolli, recién ganador de la VII Copa Xerez xunto Juan Luis.


Foi un menú esconcertante, recordóme a cuando intentes descifrar un númberu de maxa de Tamariz, que dempués de 20 minutos buscando dalgún descuidu nel so xuegu de manes, relaxes, dexeste llevar y acabes esfrutando d'una esperiencia maraviyosa.


Empezamos con Juan Luis al mandu preparar un Bloody Mary, pero'l so toque marca de la casa, camudando'l vodka por Manzanilla de Sanlucar de Barrameda pa dar más salín al cóctel. La nueche apuntaba maneres.


De cocina apaecieron les famoses Croquetes de Xamón d'Esther. Perfeutes, nel so puntu, testura ... mientres nos avisaben qu'encamienten comeles cola mano, yo creo que yá me comiera les dos. Dacuando una croqueta merez una visita a un restorán.


Traxéronnos los panes a escoyer, y empezamos pola Chapata yá'l Pan de Miel y Uz.


El primer vinu la nueche foi un Gran Caus tinto Reserva 2015 de Penedés. Un vinu que tresmite acidez y mineralidá. Dexa un final con secante y foi xenial colos dos primeros platos que probemos.


Lo qu'esperes al empezar un menú degustación ye daqué suave, dalguna creación fantástica de los hermanos Manzano pa comer de bocao. Pos non, el primer platu foi un Royal de Llebre y Remolacha a la Brasa. Llebre de mano. Sorrisa malévola de Juan Luis mientres nos rellenaba la copa y empezamos a comer. Maraviyosa Royal, platu percomplicáu que taba perfeutu. Per dientro, el foie y acompañáu del so mueyu yá'l toque de la remolacha. Pa comer casi con cuyar, suave, con una testura fascinante. Platazu. Y pa entamar.


Siguimos con un Xabalín Guisáu, un pasu más en sabor. Bon guisu ya un apurre d'apiu que se nota en golor y sabor. Un mueyu pa vivir n'él y un vinu qu'engarró perbién la potencia del xabalín.


Camudamos de vinu a un vinazu: Viña Real Reserva 1991. Impresionante Rioja. Un vinu de 25 años que taba impecable. Color, golor y sabor. Xenial col xabalín.


Unu de los favoritos de la nueche foi'l Llombu de Xabalín y los sos Estrozos, dos bonos llombos de xabalín arrodiaos de la so comida habitual: Mazana, Castaña, Trompeta la Muerte y Gnoquis de Maíz. Perfeutu. La combinación de sabores ye espectacular.


Dempués del xabalín, Arcea asada, Angula de Monte y Zanca Confitáu. L'arcea taba buenísima, con una zanca que nun nos pudimos aguantar a comer coles manos.


Yá un mueyu que nos traxo Juan Luis pa tomar aparte nuna copa y yera d'otru mundu. Espectacular.


A Juan Luis presta-y Sanlucar de Barrameda, y notóse na cena. Camudamos a La Bota de Manzanilla Nº32, pero nuna edición mui especial de namás 600 botelles 5 años dempués de salir al mercáu. Puntu óptimo de consumu pa un vinu mui allegre.


La manzanilla pidía a berros mar, y traxeron un esperimentu arriesgáu qu'a mi me namoró. Ostra, Remolacha y Zusmiu d'Arcea. Ostra gallega cola base del caldu d'arcea del platu anterior. Combinación rara, pero que funcionó de la maraviya. Y con la manzanilla, meyor inda. La remolacha vien n'espluma. Distintu, raru, orixinal, pero mui bonu.


Siguimos col Coríu Azulón con Anisaos y Royal d'Oricios. El coríu xenial, perfeutu, nel so puntu; pero ye que lo del mueyu foi d'otru mundu. Diba tiempu que yá nos quitaron el pan (pa siguir asorándonos inda más) y echamos enforma en falta poder rebañar el platu.


Nun colamos ainda de Sanlucar de Barrameda y Juan Luis dionos a probar un Amontillado Viejo Zuleta. Llixeramente turbiu (bendita turbieza, díxonos Juan), pa un amontillado xenial. Intensu, con calter y persistente. Combinación perfecta pal siguiente platu que venía con sorpresa.


Tortellini de Faisán con Algues. Con esti platu yá l'Amontilláu, Juan Luis y Mastteo ganaron la recién Copa Xerez 2016. Un auténticu luxu que pudiéramos probalo ellí con ellos. El caldu foi ensin dulda el meyor que probemos na nueche, zusmiu de faisán entemecíu con alga y clarificáu con ostra. Espectacular. Un platu perfectu. 


Foi'l broche perfectu pa un menú increíble, Pero inda quedaben los postres. 



De normal cuando tomamos un menú degustación, los postres suelen resentir, nunos sitios más, n'otros menos. En La Salar eso nun nos pasa. Imposible escaecer la primer vegada que probemos la Panacota d'Apiu con Mazana y Fenoyu. Un postre qu'ames o odies, y a mi encántame. Un postre qu'enfresca, que nunca cansa, Esta vegada presentáu nuna mini cazuela, ayudando a enfrescar con esa idea de colores tan vivos. 



Pa probalos, Juan presentónos ZEN, zusmiu esclusivo de mazana del Llagar Foncueva (Sariegu). Sidra del Duernu o sidra duce, non zusmiu de mazana. Acabante salir del llagar, en plenu tiempu de mayada, el Llagar Foncueva saca una tirada mui esclusiva pa restoranes de Sidra Duce. Un mercáu inda por esplotar, por cuenta lo efímero y delicao d'esta sidra (nun puede perder la cadena de fríu o se cuerre'l riesgu qu'empiece a lleldar), pero con un potencial impresionante por cuenta qu'a tol mundu-y presta. Sana, natural y con un sabor increíble. Encantónos. 



Acabamos con otru postre que nos tien namoraos, la Ensalada de Chocolate. Testures, colores y sabores. Tou ye perfectu.



Yá'l so acompañante perfectu foi Pedro Ximenez Hidalgo. Un PX menos dulzón, más equilibráu que combinó perfectamente colos contrastes de la Ensalada de Chocolate.


Como colofón, y a puntu d'españar ... Arroz con Lleche a la manera tradicional. Nun ye'l meyor que probemos del mundu, pero ta bien bonu.


Gran menú, a un nivel increíble. Y amás con muncho méritu, distintu, orixinal, anovando y sosprendiendo, daqué que siempres pidimos, esi plus, a los restoranes que tienen de dir un pasu más allá. Y La Salar ta cuatro o cinco per delantre. Gran nueche.


Pagamos unos 100€ per cabeza. Menú degustación + vinos. 


No hay comentarios

Publicar un comentario