Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Ronda 14

Direición: C/Alfonso VII, 20 (Calleja los Cuernos) - Avilés
Teléfonu: 985 569 409



Web: http://www.ronda14.com
Facebook: https://es-es.facebook.com/Ronda14Aviles/
Twitter: [@ronda14_]: https://twitter.com/ronda14_
Twitter: [@conchironda14]: https://twitter.com/conchironda14
Instagram: [@ronda14]: https://www.instagram.com/ronda14/


Calidá: 4/5


Comentarios: Ye un vieyu conocíu de la web, ye la cuarta entrada que publicamos del Ronda 14, y tenía especial interés por conocer si taba un pocu desdexáu (o non) dende l'apertura del nuevu llocal en Madrid, que tanta fama ta teniendo.


La esmolición nun yera namái mia, muncha xente entrugábame si sabía daqué, porque otros llocales que s'espandieron a ciudaes españoles, acabaron cerrando los sos llocales n'Asturies (como por casu, el Llamber). Y tres falar con Mario Céspedes, cocineru y propietariu xuntu con Conchi Álvarez, puedo comentavos lo que me treslladó, qu'hai planes de futuru p'Avilés y nuevos platos vienen en camín acompañaos d'un cambéu na decoración. Asina que podéis tar tranquilos.


Comimos un Vienres tarde dos persones, yá pasáu'l trasiegu les principales hores de comida, pa esfrutar, comentar y preguntar tranquilamente sobre los sos principales platos; y amás fiximos un "greatest hits" nel que punximos dafechu nes manes de Mario.


Esto foi lo que xintamos:



D'entrante traxéronnos un Tartar de salmón con cruxente de plátanu. Una gociada de tartar que pica lo xusto p'abrir boca.


Sabor untuoso y frescu qu'entró xenial con esos cruxentes de plátanu.


Empezamos con un Tiradito a la crema d'aji mariellu, que ye un tiradín de corvina. Santiago, el xefe la sala, encamentó endolcalu, escaecenos de toa formalidá y comelo coles manes nun par de bocaos pa dir afayando sabores. Y asina fiximos. Una gociada la corvina cortada gruesa moyada nel mueyu d'aji. Amás, vien con puré de boniatu, arrayadura de llima, maíz cancha picadín y unos biltos. Entamamos bien, non, meyor.


Ceviche nikkei con puré de boniato. Ún de los platos más difíciles de salir, pero más fascinantes de la carta. O t'encanta o lu odies, nun hai más. Y a nós nos presta pola vida. Tamién lleva corvina y ye un platu que camuda dafechu de comer con tenedor, esmuciendo'l mueyu, a meter un bon cucharazu y llevalo a la boca. Cola so lleche de tigre allegre (Mario confesónos qu'un pelín más de lo normal pa probar con nós) yá'l so alga wakame.  Amás, unes esferes de puré de boniatu pa compensar un poco'l sabor.  Encantónos, con tenedor, ensin mueyu, un pocu más afináu; y con cuyar, una esplosión na boca que se va nel intre y te pide más y más.


Amás, vien acompañáu d'una cuyar col puré de boniatu.


El siguiente platu ye una combinación de dos, con una unidá por persona: Nigiri- hamburguesa de wagyu, rocoto y azul xunto con Gunkan de güevu trufáu. Imposible decidise ... los dos pa tomar d'un bocáu, el primeru con una deliciosa carne que se desfai xuntu col arroz; yá'l segundu la delicia la yema del güevu amestándose col arroz.


Decide tu, que yo nun puedo.


Siguimos con otru triple platu que combinó: Roll de mar y monte, Roll de quinoa y ají mariellu yá'l roll nuevu Roll de calamar con rocoto.


El primeru ye ún de sos platos estrella, quiciabes por ser más "algamadizu".


Pero'l que nos namoró foi la so última creación, el taragañu de mar que te metes col calamar na boca ye una maravía.


Yá pidiendo la hora, traxéronnos l'últimu platu, Gyoses criolles de manines y xata. Un platu sabrosu (y grasu) pa tomar en 2 bocaos. Xenial el contraste de testures, el cruxente la corteza xuntu coles manes de gochu ye una gociada. Vien acompañáu de cebolla morada, una crema d'aji y rocoto. Brutales ye pocu.


Pal postre tiramos de clásicu nel local: Pasión de cocu y menta. Un postre contundente, pero refrescante y sabrosu. Amás de ser un espectáculu pola so presentación y combinación de colores, probar les distintes partes ye una gociada. Y pa los incrédulos ... ¡cómese tou!

Pa beber, probemos con cerveza. Encamentáronnos la cerveza belga Daas. Una de les sos bondaes (más bien, la única) ye que ye apta pa celiacos.


Empezamos cola Daas Blonde, una cerveza rubio correuta, con bona espluma y bon sabor. Combinó perbién con esti tipu de cocina.


A media comida camudamos a Daas Ambré, una amber ale que nun nos gustó.


Como veis, un pocu de perú, un enforma de nikkei, una plizca d'Asturies. Ronda 14 ye l'amiestu perfeutu de cocina fusión, y siguen en plena forma. 


No hay comentarios

Publicar un comentario