Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Bar Camacho

Direición: Anieves, 28 - Tudela Veguín - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 985 789 009 / 649 204 723


Recomendaciones: Fabada y Callos


Web: http://www.barcamacho.es/
Facebook: https://www.facebook.com/barcamacho


Calidá: 4/5
Preciu: 23€


Comentarios: Teníamos muncha gana de conocer a Tere y so Bar Camacho porque tol mundu falábanos maravíes d'ellos, y nun se equivocaron un res.

El Bar Camacho ta asitiáu n'Anieves, un pequenu pueblu al llau de Tudela Veguín, ente Uviéu y Llangréu. Una gran recta con pequenes cases a los llaos, y una d'elles ... ye'l Bar Camacho. Tien un pequenu aparcamientu fora y nel casu que tea llenu pela zona nun hai problema p'aparcar (asegúrovos que siempres ta llenu,  asina qu'acutái).

La fachada nun fai honor a lo que t'atopes dientro. Una cuidadísima decoración, con meses grandes de madera, con una atención llena de detalles. Entres a una zona de barra, con una zona de meses. Pero equí vien una de les maravíes del local, pa pasar al salón posterior, ties que pasar pola cocina (o dar la vuelta pel esterior, pero nun lu faigas), onde vas ver a Tere ya'l so equipu (la so madre incluyida, la heredera de la receta de los sos famoses callos) a los fogones.


Na parte d'atrás, un salón más ampliu, con meses grandes de madera, espaciaes, dixebraes ente sigo, y una decoración preciosa. Da gustu sentase nun sitiu llenu de pequenos detalles tan bien curiaos. Hai una pequena puerta pola que se sal a una pequena terraza onde puede fumase.

Fuimos a comer 22 persones, con un menú onde enantes pudimos escoyer ente primeros y segundos. A la fin, toos probemos un pocu de too. Cúntovos un pocu de cada platu.


Fabada realmente espectacular. Faba grande, suave, de la bona, d'eses que pegues al paladar la boca y desfaese como la mantega, y nun-y notes la piel. Vien con un bon caldu y el compangu aparte. Compangu arrogante y de bona calidá. Perfeutu pa faer un minibocadillo col pan.


Otru de el trunfadores de la comida foi'l Pote Asturianu, anque yo quedo cola fabada, pero por pocu. Fechu como los d'antes, a poco fueu, curiándolo y afalagándolo.


Voló y al poco viniéronnos a entrugar si queríamos más.


Lo que menos prestó de tola comida foi l'Arroz Caldosu, y la causa foi porque l'arroz yera blancu y sacantes lo acompañares de daqué, resultaba insípidu. L'acompañamientu d'amasueles y moxones ye bonu y de bona calidá, pero l'arroz namás col caldu ... nun convenció.


De segundos, teníamos Callos, maraviyosos, pocu más qu'añadir. Nun sé si son los meyores que probemos, pero sí nun fueron, tán ente los primeres. Picantinos, con bon caldu y menudos, con muncho curru detrás.



Pergrande platu, xunto la fabada, el mio favoritu.


Cabritu con Patatinos y Pitu Caleya con Patatinos. Per ricos los dos, anque para mi ganó'l Pitu, pero nun soi oxetivu porque si atopo un pitu bien fechu, nel intre quedo namoráu.


Los dos taben xugosos, con bon mueyu, carne de la bona y bona ración de pataques p'acompañar.


De postres, trunfó la Tarta de Frixuelos, perbona con un toqué sutil d'anís.


Tamién pidimos Tarta de Nueces, más contundente, pero según cuntaron tamién rica. Pero yo yá nun pudi probala que taba a puntu d'españar.

Frixuelu con Nutella y Arroz con Lleche. L'arroz con lleche comentaron qu'espectacular, de los meyores que probaren. El frixuelu nun pasó la corte de la esperta frixuelera de la familia.

Cafés de Pota, del ricu, del que sabe. Per bonu.


Pa beber, Agua BorinesBlanco Señorío de Nava Tinto Pagos de Araiz.


Carta de vinos clásica, ensin nenguna referencia a vinu, sidra o cerveza asturiano. Daqué a ameyorar.

Por tou eso, pagamos 23€ per cabeza. Una rcp inmeyorable, con un productu de primera, un tratu maraviyosu, una decoración preciosa y una esperiencia a repetir.


¡Gracies Tere! 


No hay comentarios

Publicar un comentario