Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Alfileritos 24

 

Señes: Alfileritos 24, Toledo
Teléfonu: 925 239 625


Web: https://alfileritos24.com/
Instagram: [@alfileritos24] https://www.instagram.com/alfileritos24/


Calidá: 4/5
Preciu: 35€


Comentarios: Descubrimientu en Toledo de los que paga la pena encamentar. Alfileritos 24 ye una casa del Sieglu XIV convertida en restorán, que toma'l nome de la so direición, asitiada en plenu cascu históricu, a 50 metros de la plaza central de Toledo, Zocodover.


Na parte de baxo ta asitiada la tabierna, con zona de barra, cocina independiente y una zona abovedada en piedra escavada na tierra. Puedes tomar daqué o inclusive tapear con una carta bien completa. Nós probémosla y encantónos. Eso sí, ente los parroquianos y los turistes, aquello convertíase nun trasiegu casi impracticable, lo sorprendente ye que la cocina nun se resintió y comimos igual perbién.


Nel pisu de riba, llega la sorpresa. Xubes per unes escaleres (o ascensor) y atopes un antiguu patiu iguáu, impresionante, llenu de rellabicos con meses y rincones íntimos. Entemecen decoración tradicional con toques en cristal o aceru más vanguardistes.

Pero inda ameyora coles meses los pisos cimeros. Meses de 2 o 4 persones pegaes al balcón del patiu, creando un ambiente bien especial. Solo pol sitiu yá merez la pena. Pero ye que, amás, la cocina ta al altor.


Empezamos de aperitivo de la casa con un Paté de Perdiz. Intensu. Bien ricu. A éstes a destacar el pan, espectacular.


Pidimos directamente platos. Llombu de venáu con praliné de pistachos, figos y puré d'oreyones. Buenísimo. El venáu ta impresionante, y el contraste col dulce de los figos y los oreyones quéda-y xenial. Bien bonu.


Rulu de gochucu con migues manchegues duces y mueyu reineta. Otru platazu. Les migues tan bonísimes, con artimores, arándanos, freses ... y chorizu. Y el gochucu maraviyosu. La Piel percima cruxe. La combinación de too ta buenísima.


El cortante que traen pa los postres ye un Sorbete de Llimón.


De postre, pidimos Filipinos de llimón y chocolate blancu con yogur. Maraviyosu. El filipín ye chocolate blancu rellenu de crema de llimón. La base ye yogur. Tien un toque cítricu, contraste de testures ... encantónos.


Y Picatosta de cocu, crema inglesa y xeláu de violetes. La picatosta de pan, non con brioche. Tien un toque a cocu. Bien rica. 

Pa beber, agua y unes copes de vinu la tierra. Pagamos 66€. Sitiu más que recomendable.


Suel tar llenu,  asina qu'acuta. Inclusive ta complicáu pillar mesa na zona de la tabierna.


No hay comentarios

Publicar un comentario