Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Abrelatas - Congresu Nacional de Repunantes



Señes: Ería del Hospital, 5 - La Pola Sieru
Teléfonu: 984 182 245


Web: http://www.abrelatas.info/
Facebook: https://es-es.facebook.com/abrelatas.restaurante
Twitter: [@abrelattas] https://twitter.com/abrelattas


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2021/01/nueva-visita-abrelatas.html
Calidá: 4/5
Preciu: 26€



Comentarios: Non tolos díes nomen a ún Repunante d'Honor nel Congresu Nacional de Repunantes, y anque, la tentación de repunar d'un premiu al Repunante del añu sería repunalo, aceptelo como'l gran honor que ye.

La costume diz que'l galardonáu ha d'escoyer un restorán onde se va a cellebrar la cena posterior a la entrega los premios y discursos varios, y yo, poques gracies, escoyí l'Abrelatas. Hasta agora toles xuntes ficiéronse en sidreríes, onde comimos perbién, pero quería da-y un puntu distintu y que tolos repunantes probaren cocina asturiana, con un toque más creativu. Y encantó-yos. Inclusive hubo dalgún que me repunó porque nun había sidra natural, hasta que probó la Brut Nature de Viuda de Angelón, y callaron pa pidir botella tres botella.



Empezamos con un pocu de Mantequilla Artesana de Sariegu batida con Almíbar. Brutal, como siempres.


El famosu Bombón de Chocolate con Lleche y Gochu Asturcelta. Más picante qu'otres vegaes. Y a la xente encantó-y. Empezamos comiendo pol culu, y acabamos pela cabeza del gochín. Espectacular combinación.


Ensalada de Cogote de Bonitu del Norte con Quesu de Cabra a la plancha, kikos y "Patata Paja". Un peazo d'ensalada buenísima, con toques cruxentes y sabrosa. Xenial.


Nuggets de Pitu Caleya con Mueyu de Mostaza llixera. Ún de los platos más conocíos del llocal. Un bocáu con sabor intenso que combina a la perfección cola mostaza. Tenéis que probalo.


Setes de Temporada con Güevu a la Crema y Tocín Ibéricu. Maraviyosa combinación. Intensidá de la seta, compensada cola grasa del tocín y la suavidá del güevu y la pataca. Xenial.


Otra de les estrelles de la nueche foi'l Pulpín del Pedreru de Tazones guisáu con Tocín Ibéricu Joselito, Ensaladilla de Pataca y Pimentón de la Vera y Crema Llixera de Pataca. Testures, sabor ... tou increíble. Platazu.


Carrilleres de gochu blancu guisaes al Oporto, con Mazana, Pataca Melosa y Pimientu del Pistilu de Nafarroa. Amiestu de sabores y testures. La carrillera con munches hores detrás, entemecida cola mazana, y toque cruxente de la pataca. Yá'l pimientu, qu'apurre inda más potencia. Buenísimo.


Acabamos con Crema del Quesu del Duernu de Sariegu y Frutos Coloraos. Encántame.


Pa beber, Fanfarria. De Cangas. 


Brut Nature Reserva de Viuda de Angelón. Perfeuta. 


P'acabar, probemos un pocu del Güisqui asturianu, de Molín de Nora.


Tou esto por 26€. Menú impresionante que prepararó Borja. ¡¡Puxa la Repunancia!! Y ¡¡Puxa L'Abrelatas!!


No hay comentarios

Publicar un comentario