Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Los Llaureles

Señes: Camino de Miyangues, 2 - Torazu - Cabranes
Teléfonu: 629 769 059


Web: http://www.losllaureles.com/
Facebook: https://es-la.facebook.com/LosLlaureles
Twitter [@losllaureles]: https://twitter.com/losllaureles
Instagram [@losllaureles]https://www.instagram.com/losllaureles/


Calidá: 5/5
Preciu: 39€


Recomendaciones: Acuta Menú Degustación + Habitación, reláxate y date un homenaxe.
Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2018/08/nueva-visita-los-llaureles.html


Comentarios:  En celebrando l'A 22 Manos, Carlos Gallego yá'l so hermanu Josa, convidáronnos a los que, de dalguna manera, formamos parte d'ello, a conocer la so casa (anque la mayoría yá la conocíamos bien). Una xunta d'amigos onde lu pasamos perbien y comimos de luxu, pero que tuvo marcada pol nerviosismu de Carlos yá'l so equipu porque estrenaben pa los sos veceros el so nuevu menú de branu.

La cara de prestu los veceros al salir yá indicaba per onde diben dir los tiros, pero queríamos comprobalo por nós mesmos. Asina qu'un martes d'Agostu averamos a Los Llaureles a probalo.

Martes d'Agostu, llocal llenu. Pa comíes y cenes. Asina que llama p'acutar con tiempu si tas nos meses de temporada alta (y si ye temporada baxa y quies dir de fin de selmana, tamién). Ye una allegría comprobar l'ésitu que tán teniendo, más que merecíu, y de xuru va dir a más. Ye un llocal que nos tien namoraos, pola so redolada, pol so tratu, pola so decoración, pola desconexón que consiguen que llogres mientres tas ellí, pola enerxía que tresmiten y por una cocina que te lleva a otros mundos al traviés d'Asturies.

Llevo años siguiendo de manu la cocina de Carlos Gallego, y ye un arguyu comprobar que nun dexa d'evolucionar, de crecer, d'esperimentar, pero tamién d'introducir, cada vegada más, el productu asturianu como exa de la mesma. Ye xenial poder cuntar cola visión de daquién que vino de Madrid, que conoció tanta cocina del mundu, y que tien tantes influencies asiátiques, a que nos dea'l so puntu de vista de la cocina asturiana dende ún de los paraísos d'Asturies. La so esmolición, les sos ganes de conocer el productu asturianu, la so apertura de mente, yá la quisieramos munchos asturianos.


Pa beber, albariño Genio y Figura del añu. Un albariño más afrutáu de los que tamos avezaos a probar y con menos acidez. Ta bien ricu.

Pan de Sidra y Pipes de calabaza. Y pan con cebolla. Bien bonos los dos.


Empezamos col so Bitter&Virigüetos. Un granizáu de bitter de base, amargosu. Coronáu con virigüetos, crema de yogur y menta. Platu bien refrescante, con una combinación brutal de testures (a Carlos encánta-y xugar con eso) y colores. Perfectu pa empezar.


Pasta? Y tan Fresca. Un maraviyosu ayublancu qu'amiesta pasta, con melón, moxón, xeláu d'almendra, fueya de lloréu y fueya de llimón.


Vien col mueyu aparte, nuna presentación llena de colores y testures. Buenísimo. Abluca'l toque a almendra.


Tiradito d'Atún Coloráu. A priori, unos filetes d'atún con sandía y aguacate. Pero entemecíos nel momentu con un granizáu de piña con hortelana que-y da un toque xenial.


Vien tamién col mueyu amás d'aceite y sésamu, que-y da un toque sele, elegante y suxerente. Otra combinación fantástica y refrescante.


Una de Rabas son dos buñuelos de crema de calamar con rabes. Nidiu, con una testura de gamba a la gabardina, un toque allegre de mar y percima portobello crudu pa dar contraste. Xenial.


Viva México Cabronos!! foi'l nuesu platu favoritu de too'l menú, anque hubo otru par d'ellos que casi lo destronen. Decoración maraviyosa en calavera mexicana, coronada nel cantu por Sal Gusano. El sal de merucu ye un productu mexicanu fascinante que suel tomase col mezcal, fecha a partir del merucu del maguey secu, turráu y molíu, combináu con sal y chile d'árbol.

Dientro, lleva un sashimi de llubina y aparte tráennos Michelada, bébora típico mexicana ellaborao a partir de cerveza, zusmiu de llimón y sal, pa que lo echemos percima.


Hemos d'entemecelo tou y dexalo reposar dos o tres minutos pa que'l toque acedu actúe nel platu y bebelo. Increíble sensación toa xunta na boca, toque acedu, salao, la esplosión del sal ... impresionante.


Yera imposible siguir col nivel creciente de los platos, pero'l Takoyaki de Pulpu tuvo al altor del anterior. Unos buñuelos d'atún, con fueyes d'atún percima que se mueven pol calor del platu. Un platu de sabor intenso, con unos oldees de testures xeniales.


Mi Asia en 3 Pasos vien con una tarrina en plan matrioska que, al abrila, fai 3 platos distintos nel mesmu.


Na primer caxa, una bola de melón con boquerón. Un bocao fascinante llenu de contrastes na boca. Na segunda, un gazpachu de mazana pa da-y un toque asturianu, resfrescante y camudar de sabores;


y na tercera, el mio favoritu de los trés, una crema de quesu requesón  d'untar envueltu nuna fueya china de sisho coronáu por unes güeves de lumpu. Dientro del requesón lleva pimientu. Fascinante combinación. ¿Baxar el nivel? ¡Nin de coña!


Ensalada de Rey Silo. Rúca, compota de mazana y Massimo de Rey Silu. Un platu bien asturianu combinando'l dulce de la compota col ácidu del quesu y l'amargu de la rúca. Pa entemecer tou y esfrutar.


Y acabamos con unes Gambes al Ayu al Momentu. El nome paez muncho más senciellu de lo qu'en realidá ye. Traen una mesa amiesta y ellí mesmu, con un soplete, calecen un carpaccio de gambes como base del platu.


Lleva amás morciella d'arroz y ayu. Una vegada ta, emplatenlu con un llombu de bacaláu perfeutu. La idea ye envolubrar el llombu cola base del carpaccio y comer tou xuntu pa oldear sabores.


Impresionante: sabor, presentación, colores y testures.


Llegamos a los postres, y ye un auténticu honor que formáramos parte de la lluvia d'idees pa da-y nome al primeru. Al Guaḥe Altroxáu (traviesu n'asturianu) cayóse-y el xeláu y coló corriendo. D'esta forma tan orixinal preséntennos un xeláu de chocolate, con tropezones de chocolate. Con un cucuruchu relleno de crema pastelera de chocolate blancu y les buelgues del guaḥe ... ye como volver a la infancia. Xenial.


Y acabamos con Una de Baileys y Pa Casa. Xeláu de Baileys, xelatina de guayabera, tatín d'ablana y mascarpone. El colofón perfectu.

Eso sí, nada de colar pa casa ... el café na terraza y la sobremesa ye ún de los mayores prestes de Los Llaureles.Y si quedáis a dormir, yá nin vos cunto.


Como veis, cada menú crez n'entueyu, ameyora les sos presentaciones, los sos contrastes, los sos colores, les sos testures ... y tamién faise más esixente tantu na cocina como na sala. Los Llaureles nun para de crecer, d'esperimentar y de faenos suañar con otros mundos y gastronomíes al traviés del productu asturianu y d'unes cristaleres que nun vas poder dexar d'esfrutar.


No hay comentarios

Publicar un comentario