Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Desembarco

Direición: Plaza Carlos I - Villaviciosa
Teléfonu: 984 289 173


Recomendaciones: Fabada y pulpu


Calidá: 3/5


Facebook: https://www.facebook.com/eldesembarcodeanayluis/
Twitter: [@Eldesembarco1] https://twitter.com/Eldesembarco1



Comentarios: Ana Rubines y Luis Amandi son El Desembarco. Un matrimoniu de la Villa que llevaba 6 años col so propiu restorán en Llugo cuando se-yos presentó la oportunidá de tornar. Nun lo pensaron dos vegaes y tornaron a lo grande. Restauraron l'almacén amiesto al míticu Hotel Carlos I onde aparecieó una xoya de paré en piedra con treme de madera que vas atopar namás entrar nel local.


Decoración per guapa y cuidada. Con zona para tomar daqué xusto a la entrada, y según avances nel pasiellu dalguna mesa alta que va dar a la parte de barra al fondu. En pasando un pequenu pasiellu, al fondu a la izquierda, un comedor lluminosu y coquetu que convida a sentase a comer.


Luis a los fogones y Ana siempres atenta pa que nun falte de nada. Xenial atención, cercana, pa una cocina que pretende ser honesta, tradicional y consiguelo..


Empezamos con una Tortiella de Bacaláu. Pero de les de verdá, con auténticos cachos de bacaláu y un toque a cebolla. Xugosa. Ún de los puntos fuertes ensin dulda del llocal. Per bona.


Tamién nos traxeron Pulpu a la Gallega. Perfeutu. Nel so puntu, con una testura magnífica y bon productu. Toos diximos que faltaba un pocu de pimentón, pero eso yá ye a gustu de consumidor (y amás de bona solución). Traxéronnos tamién una versión "asturiana", más pasada, porque dicen qu'equí nos gusta'l pulpu más blandu ... y non, meyor la primera.


Pa beber, un Pazo de Señorans 2016. Albariño que nos encanta, con crianza sobre madre y posterior reposu na botella. Entá tábamos más namoraos del Sol de Señorans, pero según dixéronnos na comida de trabayu cola DOP Rías Baixas, dexaron de faelo porque nun taben convencíos d'él.


Pasamos a mayores, y traxéronnos la Fabada. Suave con una faba que se desfái, nel so estáu perfeutu. Bon compangu amás y con pota al centru la mesa, como nos presta. Cómese perfeutamente y nun se fai nada pesao. Otru de los indispensables del local.


El Pote Asturianu gustónos un pocu menos, pero porque nun taba lo suficientemente trupu. Entá con tou, bon pote, ensin faba y con muncha calidá nel compangu.


Una de les sorpreses del local foi'l Xuán. Morciella típica de la zona (nun confundir col Xuán de Noreña). Amiestu de morciella y cabalaza. Más suave qu'una morciella normal, y espeñicada, como si fuera una matachana. Ta buenísima y entra sola. Voló.


Y amás nun lo conocíamos (namás conocíamos el Pantrucu o Emberzáu).


Con estos platos "más contundentes", camudamos al tintu. Un Ribera de Duero Cair Cuvée 2014. Templanillo (85%)  con un toque de Merlot (15%). 9 meses en barrica y mínimu 6 meses en botella. Un vinu fresco, qu'entra perfectamente y que va xenial cola fabada yá'l Xuán. Gustónos. Amás, per bona relación calidá-aprecio.


Para los postres, traxéronnos un platu variáu con Tarta d'Ablana y Quesu y Brownie de Chocolate. Gana la tarta d'Ablana y Quesu por goliada. Per bona.


Amás, una tarrina d'Arroz con Lleche casero requemao. Bien ricu.

Tienen una bona carta de vinos, distintos y que'l so aprecio nun pasa los 20€. Amás, esisten referencies a vinu y sidra asturiano.


Nun pagamos, pero viendo la carta, los precios son más qu'algamadizos, y les raciones abondoses. Una per bona opción pola Villa nun sitiu preciosu.


No hay comentarios

Publicar un comentario