Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

O Galeón

Direición: Carretera General S/N - Loiba - Galicia
Teléfonu: 981 414 191


Recomendaciones: Pexe y Mariscos.
Facebook: https://www.facebook.com/Restaurante-O-Galeon-Loiba


Calidá: 3/5
Preciu: 25€


Comentarios: Los Cantiles de Loiba son espectaculares, una inmensa mole de roca qu'aguanta los emburries del Cantábricu y que, si tienes la suerte de pillar un día esteno, ufierta unes vistes precioses.


Aprovechando la parada nel camín, averamos a comer al Restorán O Galeón. Ta asitiáu en plena carretera xeneral, pero tien xusto en frente una zona onde aparcar y un pequenu parque pa los nenos.

El restorán ye una casona grande piedra restaurada. Zona de barra y travesando una puerta un salón ampliu. Decoración clásica y meses con abondo espaciu.

Cacía de Sargadelos, daqué típicu na zona pero que siempres presta.


Entamamos con unes Navayes. Soses y ensin ayu. Pero como ye bon productu, entraron perfeutamente. Díes dempués nel Muséu do Mar de Fisterra esplicáronnos que la Navaya "bona" ye de cascarón blancu. Que fuxamos de les escures que nos vienden nos supermercaos porque saben como chicle, y nun ye por fallu nuesu al cocinales. De xacíu, tamién nos indicaron que nun merquemos o xintemos aquelles que tienen el cascarón rotu yá que de xuru que tienen sable por cuenta que ye'l so mecanismu de defensa.


Pidimos una Parrillada de Pexe pa 2. Bona ración con Merluza y Pixín, bonos cachos, ricos. Acompañaos de pataques panaderes. Ensin nada de sal. Foi un viaxe bien sanu.


Vien acompañada d'una Ensalada.


Pa beber pidimos una copa d'Albariño, y traxéronnos una botella entera de Santiago Ruíz, ún de los "pas" del albariño. Siempres nos prestó enforma, y taba mui bonu. Como anécdota comentar que la etiqueta la botella correspuende al dibuxu que la so fía fixo a unos amigos pa indica-yos cómo llegar a la casa familiar al lláu de la bodega onde diba a celebrar la so boda. Etiqueta guapa yá orixinal.

Cobráronnos les copes que bebimos de la botella, y la verdá ye que fueron arrogantes.

Amás, bebimos Agua Fontecelta (En Galicia siempres vas beber agua gallego, ¿dalguna vegada vamos aplicanos el cuentu?).


Nun pidimos postres. Con cafés, pagamos 48€.

Bona rellación calidá-aprecio.


No hay comentarios

Publicar un comentario