Teléfonu: 984 290 794
Web: http://www.laesquila.es/
Facebook: https://www.facebook.com/laesquilagijon/
Twitter: [ @EsquilaLa ] https://twitter.com/EsquilaLa
Calidá: 3/5
Preciu: 30€
Fuimos con reserva un vienres de fai yá unes selmanes y comentáronnos si preferíamos cenar enriba o embaxo, que pel momentu lo teníen vacíu pero que llegaría una mesa grande qu'igual armaben daqué de barullu. Na parte de riba tienen la barra y delles meses, había bastante xente y preferimos la tranquilidá de la planta baxa.
Namás al preguntar si teníen dalgún vinu de Cangas dixéronnos que dalguna botella quedába-yos pero nin en carta nin fora d'ella había…y ye que nun tán nada entusiasmaos con ellos, pero si n'Asturies nun movemos lo nueso…cuando amás ye bonu y puede ser diferenciador…una pena.
A nós encántennos, dalgunos más qu'otros, pero tienen el plus de ser d'equí y yo, si fuera un turista de visita, trataría de probar un vinu la zona.
Asina que un bon Nibias Nº 4 p'acompañar:
Tienen una carta con tapes, sartenes, tostes, cachopos…bien variada y con delles sorpreses de creación propio más que bones.
Empezamos con unos Augustinos, puerros rebozaos y rellenos de xamón y cebolla caramellada con espluma d'aguacate. Perricos. Un platu distintu y resultón:
La sustitución del pan pol hoxaldre, aciertu plenu. Amás perbién fechu. La carne nel so puntu, y de considerable tamañu. Acompañada por unes pataques en cesta de fridora y dellos mueyos. Platazu ensin discutiniu:
De postre, ufiertáronnos una Crema de chocolate. Mil caxigalines podíen traer como tal, y llevamos otra sorpresa. Una copa con una crema de testura perfeuta, la siempres bona combinación con naranxa y el toque que poníen los petazetes. Voló:
Ensin dulda, vamos volver a por esa hamburguesa y a probar dalguna nueva creación cola que nos sorprendan.
No hay comentarios
Publicar un comentario