Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Leyenda del Gallo - Cena Maridaje

Direición: C/Altamirano, Nº 9 - Uviéu /Oviedo
Teléfonu: 984 840 684



Facebook: https://es-es.facebook.com/laleyendadelgallo/
Twitter: [@leyendagallohttps://twitter.com/leyendagallo
Instagram:  [@laleyendadelgallo] https://www.instagram.com/laleyendadelgallo


Web: http://www.varma.com/


La Leyenda del Gallo ensin dulda ye'l local de moda n'Uviéu. Si conoces la nueche uvieina, de xuru que dalguna vegada tuvisti (o intentasti entrar). Llocal de copes céntricu, con decoración en piedra bien cuidada y bona selección de bébores premium con serviciu de coctelería.


Según entres, zona amplia de meses altes y espaciu abiertu con barra a la derecha. Al fondu, ábrense dos espacios conectaos ente sigo, a la derecha otra zona de meses altes con cocina visible al fondu y barra a la izquierda. La otra estancia tien meses baxes, barra a la derecha y escaleres pa otra pequena zona enriba con dalguna mesa estra.


Como veis, local ampliu, que namás ufierta serviciu de cocina de xueves a domingu; y qu'a les 00:30 de cada nueche despeya  dafechu'l local pa convertilo nun local de copes. Avisante cuando reserves pa evitar tracamundios. Asina que ye perfeutu pa salir, cenar daqué y dempués tomase la primer copa nel mesmu llocal.


La carta basa en tapes pa compartir al centru la mesa de forma informal. Precios baratos pa cada tapa y un toque de cocina "moderno" que tan de moda ta agora.


Acutái con tiempu porque s'enllena.


Convidáronnos a una cena onde maridaben los platos de la cocina de La Leyenda del Gallo con distintos vinos representaos pol Grupo Varma, empresa que dedicada a la distribución de bébores nel estáu español.


Cola guía pa la presentación de cada vinu del sumiller Omar Bravo Arroyo, esplicónos la hestoria del Grupu Varma y cómo intenten da-y un sellu calidable a tolos productos que distribúin. Ello ye que los sos productos namás s'atopen en tiendes especializaes.


Empezamos la cena con un Albariño Pazo de San Mauro 2014, un 95% albariño intensu y frescu. Xenial acidez pa un vinu que nun inche y qu'entra bien fácil. Apocayá diéron-y un llaváu de cara a la botella p'ameyorar la so comercialización. Albariño ricu.


Col vinu, traxéronnos unos Fritos de Pixín en Tempura con Caldu de Virigüetos. Mui orixinal la tempura col pixín, esto ye, doble testura pa esfrutar, de la tempura y la mesma del pixín. El caldu de virigüetos suavín pero dando sabor. Gran platu.


Siguimos con un Conde de San Cristobal 2012, una Ribera con cuerpu y afrutáu. faese n'80 hectárees al pie del Castiellu de Peñafiel. 16 meses en barrica con un lleve pasu por carbayu rusu. Vinu mui peligrosu porque entra solo. Fácil de beber y perfeutu pal platu qu'acompañaba.


Güevu a Baxa Temperatura con Pataca, Xamón Ibéricu y Trufa. Encántanos esta combinación que foi una de les sorpreses de la nueche. Ruémpese'l güevu, entemezse tou y a esfrutar cola cuyar. Nun-y noto'l toque de trufa, pero da igual. Bien ricu.


La xoya  la nueche nos vinos foi'l Marqués de Vargas 2010, maraviyosu rioja. 75% tempranillu, con Mazuelo y Garnacha; pa un vinu con muncha presencia de fruta y un sabor bien permediáu ente l'acidez y l'alcohol. Bonísimu. Un vinazu que nos dexó namoraos.


Acompañenlu d'unos Baos rellenos de Carrillera Ibérica, otru de los platos de moda. Xenial el toque dulzón del bao cola carne, que se desfai. Dos baos por persona pa un minibocadillu per interesante.



Pal postre, Coulant de Chocolate con Xeláu de Mangu, bonísimu platu pa los amantes los contrastes. El coulant col mangu va xenial, y más cuando por sorpresa traxéronnos un ...


... Gin Tonic Xinebra Master's, ricu, ensin hestories varies, pa tastiar el sabor de la xinebra. Yo nun soi mui fan de los gin tonics, pero ésti taba realmente bonu.


Gran nueche afayando un local preciosu, con un serviciu sollerte, aprendiendo un montón de vinos y xinebra; y sobremanera, con una cocina sorprendente nun llocal que conxuga la nueche y les bones maneres. 


No hay comentarios

Publicar un comentario