Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Cabanón: Preba de Cerveces

Direición: C/Estación, 19-21. Avilés
Teléfonu: 678 774 336



Facebook: https://www.facebook.com/Cerveceria-el-Cabanon
Twitter: [@CERVECERIACABAN] https://twitter.com/cerveceriacaban


Web: http://www.cervebel.es/
Facebook: https://www.facebook.com/Cervebel/
Twitter: [@cervebel] https://twitter.com/cervebel


Anteriores Prebes: http://www.lesfartures.com/2015/03/cata-de-cerveza-belga-maridada-con.html


Nueva Preba de Cerveza n'El Cabanón, esta vegada de la mano d'ún de los mayores distribuidores de cerveza de la zona norte, Cervebel.

La cerveza ta de moda, y tou entamu p'ameyorar la cultura cervecera y asoleyar nuevos sabores, siempres ye bienvenida.


Llunes de Febreru y local enllenu con unes 30 persones. Esto amuesa que los nuesos cerveceros de cabecera tán trabayando bien y que a la xente, si ufres-y bona ufierta a precios algamadizos (15€). siempres respuende.

Cuntamos cola presencia de Javier Marcos, delegáu comercial de la zona norte de Cervebel. Esplicónos que la cerveza tien 4 ingredientes, agua, lleldu, malta y llúpulu; y que conxugándolos pueden salir infinitos tipos de cerveza como tamos comprobando nun mercáu tan ampliu.


La preba consistía en probar distintos tipos de cerveces con marques cimeres en cada ún de los tipos, y con dalguna sorpresa desconocida (o relativamente desconocida) que fixo les delicies de los asistentes.

6 tipos de cerveza, y non suave precisamente; asina que yera indispensable acompañar dalgo pa picar (y poder camudar el sabor de cerveza a cerveza).


Empezamos con una de les xoyes de la corona, a lo grande. St. Bernardus Tripel. Una de les meyores cerveces del mundu nel so estilu (y fora del so estilu tamién). 9º de cerveza rubio, trupa y turbia; con una espluma bien consistente. En ñariz, golor a paraísu afrutáu y malta. Y na boca, los toques crítricos del llúpulu, con un toque duce y un final más amargosu y secu. Perfeuta. Y si ye de barril como tuvimos la ocasión de bebela nós, inda meyor (toles cerveces saben meyor en barril).


Fiel a la so tradición d'ellaboración trapense (anque yá s'ellabora fora del monasteriu dende fai más de 50 años), la St.Bernardus Tripel tien una segunda fermentadura'n botella que-y da esa consistencia tan especial a la espluma. Amás, a pesar de los 9º, entra fresca y apenes-y notes l'alcohol. Auténticu cervezón.


Oude Geuze Boon a L'Ancienne. Si nun conocéis les cerveces llámbiques, yá táis tardando. Namás polo distintu que saben a cualquier cerveza que probasti antes, paga la pena. Cerveces pa sidreros, con un toque acedu bien interesante. Son cerveces de fermentadura espontánea, que siguen un procesu d'ellaboración particular pa consiguir un sabor más cercano a la sidra qu'a la cerveza. Roxa, de 7º, con poco golor, anque bien carauterísticu (probar y me contáis) y bien refrescante. Perfeuta pa combinar, por casu, con quesos.


Siguimos con otra xoya de la corona en barril, Chimay Azul. Si na botella yá ta bona, en barril nin vos cunto. Auténticu cervezón trapense belga, de 9º qu'entra sola, polo que ye abondo peligrosa.
Ye una cerveza con sellu calidable trapense, esto quier dicir que s'ellabora dientro los murios d'un monasteriu (Monasteriu de Scourmont), un porcentaxe altu d'ellaboradores son monxos y los sos beneficios utilicenlos pa la caridá o'l mesmu monasteriu.
La más fuerte de too el monasteriu, 9º bien equilibraos qu'apenes se noten. Cerveza negro d'espluma consistente. En ñariz, frutos coloraos y bizcuechu (sí, bizcuechu). Y na boca, perfeuta. Cervezón.


Siguimos con una cerveza artesano belga, Dark Sister. 6,6º con una segunda fermentadura en botella. Ye una cerveza d'estilu Black IPA (pocu común por esos llares). ¿Eso qué quier dicir? Qu'equí sí qu'empezamos a notar en ñariz y na boca'l lúpulu. De color escuru y turbiu, con espluma muncho más consistente, Na boca, la principal diferencia coles demás, que yeren más o menos dulzuxes, ye l'amargor; que fai qu'en bebiendo un tragu la boca quédenos seca. Llixeru toque de chocolate y café. Perfeuta pa tomar reposada y con un alcohol bien equilibrao.


Viven Imperial IPA, ye otra cerveza belga que nun ye común por esos llares (más propia d'EEXX).
El conceutu Imperial indica que la concentración de malta na cerveza ye munchu mayor a l'habitual. La malta lo que fai ye permediar el llúpulu y l'alcohol, y algama qu'una cerveza con 124 ibus (ibus ye la midida d'amargu d'una cerveza, y 124 yá ye un amargos considerable) y 8º d'alcohol sía fina y elegante.
Tostada cremosa, en ñariz noten los arumes a llúpulu y cítricos (inclusive monte de pinu, dixéronnos).
Na boca, ye una cerveza amargoso. De tola cata la que menos me gustó, pero eso nun quier dicir que sía una mala cerveza, al contrariu; lo que pasa que'l restu, pa mi, taben a otru nivel..


Acabamos con una Porterhouse Celebration Stout, cerveza irlandés (única non belga de la cata) de 7º. Imperial Stout, esto ye, cerveza trupo, negra, pa tomar reposadamente. Nótase'l chocolate y el café tanto en ñariz como na boca. Amargosa, y ye perfeuta pa los postres.

Cerveza con "dry hopping". Ésta ye una técnica que consiste n'añadir llúpulu p'aumentar so arume al fermentador una vegada tea terminada la fermentadura. Nesti casu, interesa potenciar esi toque llupuláu que tan marcáu tien la cerveza.


Amás, Pablo como sorpresa tráxonos un bizcuechu de chocolate pa comprobar l'harmonización cola cerveza y la verdá ye que ye perfeutu.


Como veis, una cata per completa, probando dellos estilos de cerveza, aprendiendo un montón de Javier y Pablo y como siempres, bebiendo lo meyor de lo meyor n'El Cabanón


No hay comentarios

Publicar un comentario