Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Vinoteo: Cata Los Mejores Quesos de 2017

Señes: C/Campoamor, Nº 29 - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 984 081 696



Web: http://vinoteo.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/vinoteo
Twitter: [@vinoteo] https://twitter.com/vinoteo


EXCLUSIVES VEGA

Señes: Plaza d'Abastos - La Felguera
Teléfonu: 630 476 475

Web: http://www.exclusivasluisvega.com/
Facebook: https://www.facebook.com/aitorluisvega
Twitter: [@AitorLuisVega] https://twitter.com/AitorLuisVega
Instagram: [@avigil1978] http://instagram.com/avigil1978


Empezamos temporada de prebes nel Vinoteo, y entamamos a lo grande, con una seleición de los quesos finalistes y/o premiaos nel concursu Gourmet que se celebra en Madrid nel mes d'Abril. Para'l concursu escueyen los 15 meyores quesos d'España de cada tipu y darréu, tres una semifinal, nómense los 5 finalistes yá'l ganador. Hai 15 categoríes distintes, y nós probemos un quesu ganador o finalista de cada categoría. Espectacular.


Juanjo Cima, dueñu del Vinoteo y Las Tablas del Campillín de maestru de ceremonies, apurriendo distintos panes y dulces caseros de la güerta sos padres. Y Aitor Luis Vega, el nuesu afinador de quesos de referencia, y una de les persones que más saben de quesos, esplicándonos cada unu.

Empezamos con Las Garmillas. Segundu na Categoría de Vaca Mozo. Un quesu tienro de Cantabria, con unu curación de 15 o 20 díes y qu'entra perfácil. Regustu completu a yogur.


El segundu foi una de les nueses xoyes de la corona. Besos del Rey Silo. Segundu na categoría de Quesos de Pasta Blando. Asturianu, de Pravia. Quesu de lleche crudo de vaca. El quesu más pequeno que s'ellabora n'España de cuayamientu lláctico y que ta taaannnn ricu.

Beee Ecolóxicu. Finalista en Categoría Ecolóxicos. Quesu de cabra con una producción bien pequena y que foi de los más fluexos de la nueche. De Murcia.


Moluengo. Primero en categoría d'Afinaos Llácticos. Tien el plus que l'afinador saca esti quesu nel so puntu óptimo de vienta, en cuenta de sacalo cuanto cumple les condiciones llegales para ello. Quesu d'Albacete, de cabra. Lleva una variella nel centru por qu'amacere bien, y alredor una corteza con ceniza vexetal que tamién se come. Per ricu.

Flor de Lluz. Quesu de lleche crudo de cabra. De Las Palmas. Lleva corteza con pimentón, qu'Aitor nos quita para nun enchenos (anque lo ideal sería comelo cola so corteza). Sabor bien arumoso, inclusive con un toque torrefacto. Gustónos enforma.

Finca de Uga. Terceru na categoría Lleche de Cabra Curáu. De Lanzarote. Quesu de lleche crudo de cabra. Tien dos versiones, con pimentón y ensin él. La ganadora foi con pimentón. Bien bonu.


Ente medies, los dulces de la güerta de los padres de Juanjo. Ciruela claudia. Mazana y Piescos Negros. Buenísimo.

Maxorata. Ún de los favoritos de la nueche. Meyor quesu en Categoría de Cabra Mozo, y meyor quesu en Categoría de Cabra Curáu. Doblete. De Fuerteventura. Nós probemos el curáu y taba buenísimo, gran descubrimientu.

CastroCastillo. Segundu en categoría Mezcla. Un vieyu conocíu de Les Fartures. Fechu por Javier na zona de Llión, al estilu del Gamonéu, entemeciendo lleche de cabra, vaca y oveya y maureciendo los sos quesos en cueves de vinu. Tien una corteza natural espectacular, y una orixinal forma de lladriyu. Bien bonu.

Roncal. Primer quesu d'España en consiguir una Denominación d'Oríxe, allá por 1981. Quesu de Navarra, con receta familiar que pasa de padres a fíos. De lleche crudo d'oveya.

Idiazabal Pastor. Otru gran quesu conocíu. Primero en categoría d'afumaos. Un quesu elegante y que nos gusta enforma.


Otru de los favoritos de la nueche foi El Bosqueño. Primer en categoría d'Oveya Curáu. De Cadiz. Ellaboráu a partir d'oveyes payoya, autóctones d'Andalucía, ye un quesu que nun para de collechar premios.

Montesdeoca. De Tenerife. Terceru en Categoría Afumaos. Quesu de Cabra, de ganadería ecolóxica que cuesta enforma consiguir por mor de la so pequena producción y los portes de tresporte de la isla a la península.

Torta de Cañarejal. De Valladolid. Quesu de Lleche crudo d'oveya, con un gran toque amargosu. Distintu. El cuayo amás, ellaboráu con flor de cardu.

Y llegó lo meyor de lo meyor, Teyedu. Quesu Cabrales de Pepe Bada de lleche crudo de vaca. Pocu más qu'añedir a ún de los meyores quesos del mundu. Perfeutu, elegante. Foi'l favoritu de toos ensin dulda.


Acabamos con otra xoya de la corona. Quesu Casín. Terceru en Categoría de Vaca Curáu. Abondo méritu que'l quesu casín tea ende, yá que Casín consiguió una Denominación d'Oríxe cuando namás quedaba una quesería, agora afortunadamente yá son 4 y ye un quesu que sigue creciendo. Ún de los quesos más vieyos d'Europa, fechu con lleche de vaca casina y que ye puru espectáculu.


Finamos, de postre, con una curiosidá que traxo Juanjo d'Alemaña, Körfest, una trenza relllena de chocolate, mantequilla y güevu que ta espectacular.


Para beber, cuntamos con otru conocíu de les cates del Vinoteo, Bodegas Torres.Probemos un Verdeo Blanco Rueda. Xóven y frescu. Quedóse tras con ciertos quesos fuertes.

Y el so Jean Llión 3055 Chardonnay. Gustónos más. Sigue siendo mozu y frescu, pero'l toque tropical foi meyor col quesu. Anque colos potentes, tampoco pudo.

15 quesos. 1 postre. 2 vinos. Distintos panes. Dulces. Como veis, el quesu centrólo tou, y foi tou un ésitu, de calidá, d'asistencia y d'ambiente.


No hay comentarios

Publicar un comentario