Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Fontán: Preba de Quesos Asturianos y Marques de Cáceres

Señes: C/ Fierro 2 - Oviedo (Uviéu)
Teléfonu: 984 296 247


Web: http://www.restauranteelfontan.com/
Facebook: https://www.facebook.com/restauranteelfontan/
Twitter: [@fontan_el] https://twitter.com/fontan_el
Instagram: [@restauranteelfontan] https://www.instagram.com/restauranteelfontan/


Comentarios: Diba sieglos que nun díbamos al restorán El Fontán, un míticu d'Uviéu que nos recordaba a les nueses cenes antes de salir de fiesta. Diéron-y un fonderu llaváu de cara, con una reforma que dexa un ampliu salón, otru priváu delimitáu con cristaleres y la cocina vista (y dixéronnos que teníen más en mente, pero adulces).



La ufierta gastronómica tamién ta anovada, y quieren dir recuperando adulces la fama que siempres tuvieron n'Uviéu. Una de les principales novedaes que tán axustando ye poder mercar un productu n'El Fontán y que te lo preparen nel restorán al gustu. De xacíu, sería una ufierta enfocada a carnes y pexes, pero sería un puntazo increíble consiguilo.


Pa celebrar la so vuelta, entamaron una cata de quesos asturianos xuntu con vinos Marques de Cáceres. Recibiéronnos con un Excelens Rosé-2016. El so nuevu rosáu pensando nel públicu más mozu. Afrutáu y frescu a base de garnacha.


Sentaos na mesa, camudamos a un Marqués de Cáceres verdejo-2016. Un verdejo clásicu DO Rueda. Gustónos más qu'el Rosao.


Empezamos los quesos con un Geo de Lazana. Una de les maravíes desconocíes asturianes. De Llazana (Les Regueres). Quesu de lleche crudo de vaca. Mantegosu, de sabor intenso, un toque a ablana y pa comelo tou, inclusive la corteza. Buenísimo. Tienen un hermanu mayor, Orígen de Lazana, igual, pero de mayor tamañu


Siguimos con La Cueva de Llonín. Quesu de pasta blando de Peñamellera, nidiu, de testura fascinante y buenísimo. Ún de los favoritos de la nueche. Tien una alcordanza al Camembert, d'ende que lo llamen el cameembert asturianu.


Camudamos de vinu al Excelens Cuvé-2014. Vinu bastante alcohólicu 100% tempranillo, qu'entró perfectamente colos quesos.


Ún de los mios quesos favoritos, Varé ecolóxicu lleche crudo vaca. otra maravía asturiana de Varé (Sieru), primer quesu ecolóxico d'Asturies.

Cueva de Pregondón. De lleche crudo de cabra, madurecíu 7 meses nuna cueva de Gamonéu, pero ensin afumar. Quesu d'Amieva. Quesu fuerte con un toque secu, que pide a glayíos vinu. Bien bonu.


Pría 3 Lleches. Quesín suaveque yá conocíamos y que nos encanta. Testura perfecta pa tol sabor qu'apurre la vaca, la oveya y la cabra. De la zona de Pría (Llanes).

Peralzola. Quesu d'oveya de La Peral. Quesu azul, fuerte y único n'Asturies d'estes carauterístiques. Pero al empar ye elegante y sedosu. Bien bonu.


Equí, yá tuvimos que camudar a un Marques de Cáceres Reserva 2012. El so vinu más conocíu y que nun falla. Tempranillo, Garnacha Tinta y Graciano, pa un con 20 meses en barrica y otros años más en botella. Bien bonu. 

Afuega'l pitu roxu La Borbolla, una auténtica maravía qu'amás, foi perfeutu pa col vinu.


Y tres la Reserva 2012, Gadium Reserva 2012. Inda un pasu más allá. Tempranillo y Graciano pa un reserva per especial y que foi'l trunfador de la nueche.


Acabamos con un Casín DOP Redes, yá'l Gadium portóse perfeutamente. 

Y, pa mi, cola xoya de la corona, Teyedu, la maravía de quesu Cabrales que tenemos que fai Pepe Bada. Meyor quesu azul del mundu 2016-2017 y que los sos premios nun paran de crecer. Cabrales elegante, que sal al mercáo con mínimu 5 meses en cueva y que ta espectacular.


Pa la despidida, un Satinela Semidulce-2016. Un semidulce de La Rioxa de 11º, mozu y frescu. Pero meyor el Cabrales col Gadium.


Tou esto por 15€. Va haber que siguir de cerca'l Resturante El Fontán porque apunta bones maneres.


No hay comentarios

Publicar un comentario