Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

O Centolo

Direición: Bajada del Puerto - Fisterra
Teléfonu: 981 740 452



Web: http://www.centolo.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/ocentolo/


Calidá: 3/5
Preciu: 30€


Comentarios: Llegamos a Fisterra y fuimos directo a O Fragón pero taba cerráu por obres (hai que dir), así que fuimos al plan B que foi O Centolo.

Precioso local, de decoración curiada y con una cristalera enorme de vistes al puertu de Fisterra. El local ye grande pero malapenes hubiera un par de meses pa cenar (día de ponte y con mal tiempu), así que pudimos cenar pegaos a la cristalera. De lluxu.

Serviciu atentu, encamentándonos vinos, falándonos de la hestoria del local, de la vasa la zona, del productu llocal ... sentimonos bien a gusto.

Nun teníamos muncha fame, así que pidimos daqué pa picar.


D'aperitivo  trayen un poco d'Empanada.


Empezamos con una Sopa de Pexe y Mariscu. Mui rica. Lleva "fundamentu", ye trupa. L'únicu pero, l'habitual de la zona, ye que ta sosa. Pero tres dellos díes de ruta per Galicia, ún va acostumando.


Zamburiñes a la Plancha. Foi lo que menos nos gustó de la cena. A la plancha, pero namás col toque d'aceite ... ensin nenguna allegría, soses. Pero bon productu, grande y frescu.


Rabes de Calamar de Fisterra. Bon productu, enorme ración ... pero tamién sosa, anque prefiero comeles así que con llimón. Vienen acompañaes d'unes pataques panaderes. Costó acabales, porque la ración ye enorme. Productu frescu y calidable.

De postre nun pidimos nada que salimos a reventar.



Pa beber, un alabariño Paco & Lola, que paez que recuperó un poco dende fai un par d'años y vuelve tar bonu.

Sitiu más "elegante", con precios un pelín más caros de los habituales na zona, pero con bon productu. Merez la pena, anque pa valoralo meyor deberíamos xintar dalgún marisco o un pexe. Y con unes vistes precioses. (La primera semeya ye robada de la so web, que cuando llegamos yera de nueche yá'l móvil y les nueches...)


No hay comentarios

Publicar un comentario