Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nobook

Direición: Carrer de Provença, 310 Bis - Barcelona



Web: http://www.nobook.es/
Facebook: https://www.facebook.com/NOBOOK/
Twitter: [@nobookbarcelona] https://twitter.com/nobookbarcelona/
Instagram: [@nobookbcn] https://www.instagram.com/nobookbcn/


Calidá: 4/5
Preciu: 30€


Comentarios: Ún de los llocales de moda agora mesmu en Barcelona. Estética rompedora, comida caleyera, propuestes arriesgaes y resultáu escesivu.

A Nobook tienes qu'entrar cola mente abierta, con ganes d'esfrutar y de saber encaxar. Ensin dulda, ún de los oxetivos del llocal ye l'abrumación, tantu visual como gastronómica. Y consíguenlo. Mientres comes, nun puedes dexar de mirar a toos llaos y comprobar cómo los tos sentíos siéntense de cutiu estimulaos. Y namás por eso, yá paga la pena la visita.

Llocal allargáu, decoración naranxa, personal con monos carcelarios naranxes, cocina abierta, ausencia de postres y coctelería p'acompañar la cocina. Arriesgáu, pero de resultáu efeutivu. Meses ensin manteles, pa grupos peque´ños. Quiciabes bastante pegaes, anque fui ente selmana y dexé delles metanes espaciu. Trasiegu continuu, anque a pesar d'ello comí a gustu.

La cocina tien amplies influencies caleyeres, tou ye rápido, pero ellaboráu, busca contrastes, tanto na presentación como nos sabores. Ufierten raciones y medies raciones en munchos de los sos platos, lo que da pie a que pruebes coses. Pa beber, dalguna cerveza básico, dalgún vinu, pero lo que t'encamenten ye dexate llevar y combinar los platos con cócteles ellaboraos na mesma casa. Y asina fixi, y gustóme la resultancia.


Empecé por un cóctel bien refrescante. Pepinu Llocu. Perfeutu de mano.


Pa comer. Media Ración de Pop Corn. Pulpu a la brasa con Palombines, Crema de Maíz y Huitlacoche. Esplosión total de colores, presentación de 10, anque'l pulpu pelín duru. Picante (el primer cóctel voló). Xeniales los mueyos, xenial el picante, xenial la esplosión de colores ... pena de pulpu.


Media Ración de Gofre. De Rabu de Güe (pa que veáis que nun somos los únicos en poner estes coses), Boniato, Oriéganu y Yogus Keffir. Buenísimo. Encantóme la combinación del gofre cola carne, qu'a éstes ta perfeuta.


Tou mui bonu. Platu intensu col que voló'l segundu cóctel de Pepinu.


Acabé col Anticucho. De Viera  la Brasa con Puré de Tupinambo y Pataca Violeta. Esta vegada foi ración entera. De mano, impacta que vengan a la mesa con un carrín caleyeru y te preparen el platu ellí mesmu. Anticucho que te lleva a Perú, pero camudando'l corazón de vaca pola vieira. Otru platu buenísimo y picante.


Pa tomalo, camudé de cóctel, a un Sour Brothers, con bourbon. Yá veis que la presentación xenial. Toque refrescante anque más fuerte que l'anterior. Perfeutu para acabar l'Anticuchu y saborguiar la esperiencia.

Como definición: l'escesu, en tou. Parte visual y gastronómica. Quiciabes s'agradez un pocu más de contención na comida pero ... entós el llocal perdería tol encantu. Yo que tu non me lo perdía.

Pagué por tou, 51€.


No hay comentarios

Publicar un comentario