Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Scaletta 5


Direición: Ezcurdia 8, Xixón
Teléfonu:  984 192 471



Recomendaciones: Pizza
Facebook: https://www.facebook.com/scaletta5/


Calidá: 3/5
Preciu: 25€


Comentarios: Lo italiano en Xixón ta de moda, nun hai más que ver la ufierta d'ellos que tenemos en Les Fartures, y toos ellos en Xixón.

A esta ufierta sumamos ún de recién apertura en plenu paséu la Sablera San Llorienzu, con un allugamientu inmeyorable y que nos gustó enforma pola so ufierta gayolera y la so cuidada decoración.


Scaletta 5, como'l so nome indica, atopáse na Escalera 5 de la Sablera San Llorienzu. Entrada estrecha, con una zona d'espera pa tomase una cerveza (de les que yá vos falaremos un pocu más embaxo) con barra al fondu.

A la izquierda, zona allargada llena de meses (bien separaes y amplies) pa sentase a cenar. Ya lo fonderu, una enorme cristalera nel techu con lluz natural y una zona más amplia onde poder comer.

La decoración ye moderna, mui cuidada, con esos toques que se lleven agora d'aires vintage, industriales entemecíos con madera y vexetación. La resultancia gustó enforma.


Ún de los puntazos del local que más nos gustó, ye la so ufierta en Cerveza de Cañeru. Cada vez vemos más locales qu'apuesten pola cerveza artesana de calidá, y atopanos con un cañero preciosu con 5 cerveces distintes de Four Lions encantónos.


Four Lions son unos amigos de Lleón que se montaron la so propia micro cervecería nel centru (ye preciosa, si podéis, díi visitala. Nós tenemoslo pendiente) yá'l so propiu pub con comida informal. Creo que dempués del so local, ésti de Xixón ye'l primeru onde s'animen a ufiertar la so cerveza de cañeru de forma permanente. Y allegrámonos enforma por ello. Ufierten una roxa suave de tipu lager, una inglesa al estilu americanu APA, una Brown Ale al estilu inglés, una IPA refrescante y una Stout negra perfecta pa los postres.

Cenamos 7 persones, pidimos daqué pa picar al mediu y dempués una pizza per cabeza.


Empezamos con un Carpaccio de Xata Asturiana, ricu. Percima vien acompañáu d'unes llámines de quesu, que nun identificamos y con dalguna yerba pa dar daqué de sabor.



Siguimos con Burrata, quesu fresco con un toque de yerba y tomate cherry. Normal.


Yo animéme cola Pizza San Llorienzo (toes tienen nomes míticos), que llevaba Ventrisca de Bonitu, Pimientu Asáu y Ayu Negru. Gustóme enforma. La masa, el rellenu ... nun soi un gran fanáticu de la pizza, pero taba rica.


Probé un pocu del restu que pidimos y vienen toes con bon rellenu y masa cruxente. Los espertos en cocina italiana dieron el vistu bonu.

Amás de la pizza, tienes toa clase de pasta italiano, que nun llegamos a probar, nin tampoco pudimos ver n'otres meses.


Pidimos postres pa compartir na mesa, Tarta de Quesu y un Matchamissú, que nun trunfaron n'absolutu. El Matchamissú ye una versión de tiramisú con té matcha, qu'en cuenta d'apurrir sabor dexa'l postre insípido. Que la crema sepa a nata montada y nada a mascarpone, tampoco ayuda. Tiramisú sí, pero non asina.

Con un par de botelles de vinu blanco italianu, más la cerveza, pagamos 176 ente 7 persones. Unos 25€ per cabeza.


La carta de vinos ye curtia, anque tienen referencies a delles denominaciones, ente les que nun s'atopa nenguna asturiana. Nin sidra, nin vinu, nin cerveza. Daqué ensin dulda ameyorar.

Sitiu ideal pa tomase pizza fecha n'el mesmu local, rica, con una bona cerveza artesano (anque sía de Lleón) y con coses a ameyorar.


No hay comentarios

Publicar un comentario