Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Cabanón: Preba de Cerveces Refu y Quesos con Aitor Luis Vega

Señes: C/Estación, 19-21. Avilés
Teléfonu: 678 774 336


Facebook: https://www.facebook.com/Cerveceria-el-Cabanon
Twitter: [@CERVECERIACABAN] https://twitter.com/cerveceriacaban
Instagram: [@pablo_cabanon] https://instagram.com/pablo_cabanon


Comentarios:  Daqué especial tienen les prebes del Cabanón que s'enllenen en cuantes Pablo abre la convocatoria, quiciabes sía lo espaciaes que les fai, abondo como para naguar per elles; la exclusividá de los productos qu'ufierta, alloñáu de les típiques prebes qu'abonden agora; el bon rollu que xenera, marca de la casa, faciendo que los ellaboradores tean bien cómodos; o de xuru sía la combinación de los trés coses. El casu ye que, un xueves de Xunetu, a les 21h, enllenamos El Cabanón.


Con Andres Torre, d'El Lupulo Feroz como mayestru de ceremonies; cuntamos cola presencia de David y Marc de Cervecería Refu y Aitor Luis Vega y Jose Angel d'Exclusivas Vega, xuniendo, una vegada más, dos mundos tan distintos y al empar tan iguales como los quesos y la cerveza artesano.


Marc y David son de Baqueira, conocíos dende va años por Pablo peles sos visites a aquelles tierres, onde tienen una pequena cervecería y ellaboren la so propia cerveza. L'oasis cerveceru de la zona, metanes una zona bien turística. La so trayectoria como ellaboradores empezó en Guineu, y esperen inaugurar oficialmente (maldita burocracia) la so fábrica coincidiendo col aniversariu de la so cervecería, en Payares (el mes, non el puertu).


Toles cerveces que tienen de mancomún la frescura. Más que buscar la complexidá, la saturación de lúpulu o los sabores bien marcaos, lo que busquen en Refu ye l'equilibriu. Y consiguenlu. Son cerveces que pues beber una detrás d'otra ensin llegar a encher, y que van llogrando reconocencies a pesar de tar inda en prebes.


Avísovos que la preba foi un pocu caótica. L'orde de les cerveces foi un esmadre y nos descolocó a toos, pero foi parte del xuegu, y xuntu cola llocura d'Aitor colos sos quesos, consiguieron que tou fluyera y la nueche fuera memorable. Aitor siempres m'entruga si nun canso de probar los sos quesos, y ye imposible viendo la variedá que remana y les infinites combinaciones que faen cola bébora.


Empezamos con Palisandro, la primer cerveza que fixeron. Deben el nome al barniz qu'utilizaron nes parés de la cervecería y cómo esta cerveza sollivió les dures xornaes de trabayu yá'l fríu. Una brown ale de 7 graos (de mano, toma yá!), con un final secu y golor a frutos secos. Cerveza bien peligroso, nun aparenta n'absolutu esos 7 graos.


El primer quesu d'Aitor foi La Jarrandilla, un quesu pasiego de vaca, cremosu, nidiu y con sabor a nata. Bien ricu.


Granizo, de Lleche cruo de cabra. D'Albacete. Lleva forgaxes de trufa  negra qu'añeden a la cuayada, y tien esa forma que tantu nos recuerda al Rey Silo. Bien bonu.


Camudamos de cerveza, We Heavy. Una Scotch Strong Ale de 10 graos. Una cerveza fecho con 6 maltes distintes, un importante toque duce (anque ensin encher) y grandes toques a carambelu.


Siguimos con quesu d'oveya, maceráu con cerveza negra. Señorío de la Mancha, ente 6 y 8 meses de curación pa un quesu con toques más duces que los manchegos a los que tamos acostumáos.


Otru quesu d'Oveya, d'Albacete, fechu con ganadería propia, por una de les queseríes que yá ye presente y va ser futuru de la zona. Titán, al estilu Comté y con una afinación mínima de 3 meses. Bien bonu.


Rebaxamos el nivel d'alcohol pa tomar, una Sesion IPA, de 4 graos, bien fresca y llixera, qu'acaba de ser galardona na Fira de Poble Nou cola medaya de bronce na so categoría.


Una de les sorpreses de la nueche foi'l Quesu Lola Montez. Proyeutu conxuntu de la quesería alemana Sennerei Huban y la Kaeskuche Company, qu'escueye les flores, caltien la receta y anubre'l quesu. N'honor de Lola Montez, una baillarina exótica, cortesana y amante del Rei I de Baviera nel S XIX. Xeniales les flores arumoses, pa la vista, l'olfatu yá'l sabor.


Idiazabal. Más que conocíu. Quesu de lleche cruo d'Oveya. Suda. Buenísimo.


Camudamos a la la so IPA, de 6 graos, contenida, y qu'amás pudimos tomar en growler (botella de cristal directamente del depósitu de la cerveza).


El Pradense. Quesu bien pequeno, de quilu o quilu y medio, siempres distintos. artesanos. De lleche cruo de cabra. De Cadiz.


Quesu Mahón. Tien una curación mínima de 12 meses, con aceite y pimentón. Tiende a saláu. Lleche cruo de vaca.


Stilton. Inglés, de lleche pasteurizao de vaca. Entra nidiu y esplota na boca. Buenísimo.


L'últimu quesu foi una sorpresa d'Aitor. Toos conocemos el so amor pol Teyedu, el nuesu Cabrales de cabecera. Asina que Aitor, pescudando'l so llabor d'afinador, propúnxose intentar asemeyar nel so almacén les condiciones de la cueva de Cabrales.


Pa ello, mientres 4 meses, y a partir d'una cabrales "normal", en quitando la corteza como fai Pepe, foi amugando'l quesos con trapos húmedos y dexándolo reposar hasta consiguir una digna semeya del orixinal.


La última cerveza foi xuna english stout, llixera de 5 graos. Cremosa, sedosa y con un toque a pimienta na boca. Bien rica. La mio favorita de toes.


Otra de las sorpresas de la casa, fueron los postres. Caseros siempre y de una calidad excepcional.
Trufa chocolate negro con toques de café. Y Trufa de chocolate negro con interior de cacahuete caramelizado con crocante de cacahuete. Una maravilla.

Otra de les sorpreses de la casa, fueron los postres. Caseros siempres y de una calidá esceicional.
Trufa chocolate negru con toques de café.Trufa de chocolate negru con interior de cacagüés caramelizáu con crocante de cacagüés. Una maravía.


No hay comentarios

Publicar un comentario