Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Ricardo Sotres y les Ostres nel Niemeyer

CENTRO CULTURA NIEMEYER

Señes: Avenida del Zinc - Avilés
Teléfonu: 984 83 50 31


Facebookhttps://www.facebook.com/CentroNiemeyer/
Twitter: [@CentroNiemeyer] https://twitter.com/CentroNiemeyer
Instagram: [@centroniemeyer] https://instagram.com/centroniemeyer/


EL RETIRO

Señes: Pancar S/N - Llanes
Teléfonu:  985 400 240


Web: http://www.elretirollanes.es/
Facebook: https://www.facebook.com/El-Retiro-Pancar-
Twitter: [@elretirollanes]: https://twitter.com/elretirollanes
Instagram: [@ricardosotres1]: https://www.instagram.com/ricardosotres1/


Hasta'l próximu 7 de Xineru, nel Centru Cultural Niemeyer d'Avilés vais poder visitar la esposición itinerante ¿Acuicultura? Descúbrela. Alredor d'ella, entamáronse una serie d'actividaes, que s'inauguraron con una amuesa en directu de platos cocinaos por Ricardo González Sotres, propietariu de la Estrella Michelín El Retiro.


La acuicultura ye la técnica de dirixir y fomentar la reproducción de pexes, moluscos y algues n'agua duce o salao. Y ye una industria qu'empieza a desapegar n'Asturies. Por eso, cuntamos cola presencia d'Alberto Vizcaíno, director xeneral de Pesca, qu'esplicó-nos qué ye la acuicultura y cómo se desenvuelve n'Asturies.


Ricardo falónos de la Ostra y de la so recuperación na zona de la ría del Eo, y de cómo les ostres siempres fueron un platu fundamental na so carta, dende los sos entamos hasta agora. Como pequenu secretu, comentónos que siempres escaldia les ostres pa que ganen testura, y por seguridá a la hora comeles.


Empezó cola ostra que tien agora mesmu nel so menú degustación, Ostra con Mazana, Alfabaca y Llimón Verde. El caldu de mazana en gelatina yá'l contraste cítricu marquen esta ostra, que yá nos prestó cuando la probemos na so casa.


A partir d'ehí, Ricardo empezó a xugar colos nuesos sentíos y propúnxonos una Ostra con Quivi y Chile. Contraste brutal, con un toque de chile picante. Allegre, divertida, distinta. La mio favorita de les 4 que probemos. El quivi va nuna especie de gazpachu, qu'amás de color, da un toque xenial a la ostra.


Ostra con Caldu de Pitu Caleya arumada con Manzaniella. Arriesgáu y acertáu platu, contraste de mar y monte. Lleva'l caldu de pitu enriba la ostra y 15s de parrilla pa que ésta fine de contraer. Amás, alga aliñada pa dar cruxente.


Y acabamos cola Ostra con Escabeche de Cítricos. Toque picante de curry, boniatu llamináu y tostáu p'aportar cruxente y zusmiu de llimón y naranxa con daqué de vinagre. Otru platu llenu de contrastes que gustó enforma.


A la fin, división d'opiniones, y votación casi igualada sobro cuál foi la favorita. 25 persones, representantes de la gastronomía asturiana, esfrutando alredor de la ostra asturiana, ellaborada de distintes formes. Un potencial increíble pa un productu, como nos dixo'l mesmu Ricardo, per versátil.


El próximu día 25 d'Ochobre, va haber una conferencia bien interesante alredor del mundu l'acuicultura al cargu de Gregorio Varela Moreiras con degustación de productos, al preciu simbólicu de 1€.


Equí tenéis l'enllaz con tola información. 


No hay comentarios

Publicar un comentario