Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Palio tetradio

Señes: Mnisikleous 26, Atenas
Teléfono: 933 192 222


Calidá: 2/5
Precio: 70€


Facebook: https://www.facebook.com/Palio-tetradio


Comentarios: Díbamos buscando la Tabierna Espérides, famosa pela so selección de cerveces, pero google maps y los nomes en griegu nun se lleven bién,  asina qu'acabamos na tabierna d'en frente comiendo.

Sitiu preciosu a la solombra de parres, n'una cai en cuesta estrecha con muncho encantu, camín de l'Acrópolis d'Atenes. Meses esteriores  y trasiegu de turistes xubiendo. Personal bien sollerte faciendo por entendese y qu'agradez de los esfuerzos por dici-yos los platos en griegu.


Pidimos la típica Ensalada Griega. Cuidao si yes de los que repiten enforma'l pepinu, porque en Grecia va en casi toles ensalaes. Aceite esceicional, y bona ración.


Otru platu típicu en Grecia ye'l Pulpu a la Planchar. Ésti venía acompañáu d'unes verduras y yera pocu menos que chicle. Fallíu.


Pa beber, énte l'ausencia de cerveces decentes, pidimos vinu blanco de la casa. Nun taba mal. Tamién ayuda que taba fríu y que col calor insoportable que faía, entraba lo que fuera.

Una de les coses que más estimemos en Grecia ye que, siénteste onde te sientes, lo primero que te traen, ye un vasu d'agua frío con xelu. Dependiendo del nivel del sitiu tráente una botella d'agua o un vasu del grifu. Pero ye daqué a agradecer.


Pagamos 36,5€, con dos cafés.

Meyor probái'l d'en frente...


No hay comentarios

Publicar un comentario