Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Cabanón: Preba de Whiskys Maxxium

Direición: C/Estación, 19-21. Avilés
Teléfonu: 678 774 336


Facebook: https://www.facebook.com/Cerveceria-el-Cabanon
Twitter: [@CERVECERIACABAN] https://twitter.com/cerveceriacaban



El Cabanón non solo ye una de les meyores cerveceríes n'Asturies, sinón que tamién ye únde los llocales que más curia'l güisqui. A lo menos una vegada al añu entama una cata de güisqui onde convida a los parroquianos más especializaos pa formase y probar productos nuevos.


Nesta ocasión, cuntamos cola presencia de Juan J. García, responsable de la zona norte de Maxxium España, distribuidora de bébores premium y dalgún de los meyores güisquis qu'hai nel mercao agora mesmu. Yá coincidimos con él na Cena Maridaje con Güisqui Xaponés na Leyenda del Gallo que vos cuntamos equí.


Juan tráxonos una selección de los sos meyores güisquis, pero con distintes propiedaes pa que probáramos procedencies y variedaes; y amás dir maridando con distintos productos. Acabante cenar con güisqui enLa Leyenda del Gallo, y que nos gustara tanto, tábamos abiertos a cualquier propuesta y la verdá ye que ... foi tou un aciertu.


Dempués d'una pequena introducción empezamos probando ún de los güisquis de moda, Hibiki, de la casa Suntori. Güisqui xaponés del que yá vos falamos en dalguna ocasión, y que destaca pola so elegancia. Ye un güisqui perfecto pa empecipiar nel güisqui a non empecipiaos, con un sabor más algamadizo. La paradoxa ye que ye más  alcohólicu qu'un güisqui normal (43º).


Un blend xaponés, por tanto, entemez de malta y granu. Güisqui que tien mínimu 12 años, y que vien presentáu nuna botella per elegante con 24 arestes que representen les 24 estaciones del calendariu llunar xaponés. Etiqueta pegada a mano, pa una botella que ronda los 80€ nel mercáu. Ye'l más caru de tolos güisquis que probemos.


En ñariz notes de cítricos, con un toque de romeru (eso dicen) yá'n boca entra nidiu pero tien un sabor bien llargo.


L'harmonización perfecta pal güisqui ye'l quesu. Asina que tiramos de la casa, falamos con Aitor Luis Vega, y presentamos dos quesos asturianos. El primeru d'ellos foi Cueva de Llonín. quesu de pasta blando de Peñamellera, nidiu, de testura fascinante y buenísimo. Tien una alcordanza al Camembert, d'ende que lo llamen el cameembert asturianu. Per bonu.


Siguimos col nuesu Güisqui favorito de la nueche. Un güisqui abondo desconocíu, con una rellación calidá-preciu estupenda y, al nuesu entender, superior a otros güisquis escoceses con más sonadía. Highland Park. Tamos n'Escocia, nes Highland Parks, güisquis robustos, intensos y con un toque especiáu; y amás, nesti casu, afumáu. En ñariz yá'n boca.


Como'l nuesu embutíu, naquella zona la malta ensúgase quemando la turba, carbón vexetal de la zona, que calez poco pero que produz muncho fumu. D'ende qu'esi afumáu sía característicu de la zona. Color muncho más brillosu qu'el Hibiki, en ñariz yá'n boca l'afumáu, y con un final perfeutu. Mesmos dueños que Macallan, y más baratu qu'un Macallan 12 años. Y pa nós, meyor.


Con esti güisqui, el segundu quesu asturiano. Varé de Cabra lleche cruda, otra maravía asturiana de Varé (Sieru), primer quesu ecolóxico d'Asturies y que ye toa una delicia na boca. Ún de los mios favoritos.


Otru vieyu conocíu, Güisqui Laphroaig (el que tenemos agora mesmu na casa). Otru güisqui afumáu de les Highlands, pero abondo más intensu que l'anterior. La única destilería que corta la turba a mano pa protexer la Isla de Islay, onde a éstes, dante en propiedá un "pie cuadráu" per cada botella que merques si rexistres via web.


Güisqui muncho más intenso que l'anterior, más "complicáu" de beber, o te gusta o lo odies. Nun hai permediu.


Una de les sorpreses de la nueche foi l'harmonización con esti güisqui. Precisábase daqué contundente, y Pablo propúnxonos una Albóndiga con Patatinos cocinada por Jose Manuel Sierra, propietariu de La Calenda, ún de los nuesos locales favoritos d'Avilés. L'amiestu foi perfeutu, y l'albóndiga, xuntu col güisqui taba perrica.


Acabamos con un postre, y qué meyor qu'un bourbon americanu. L'únicu que nun conocía. Maker's Mark. Una destilería pequena de Kentucky, que produz llotes mui pequenos p'asegurar la calidá del produutu. Un bourbon dulzuxu, que va xenial colos postres y que tien 45º. Abondo peligrosu, porque entra solo.


P'acompañalo, 3 creaciones artesanes caseres que nos encantaron.
Bombón de Chocolate y Toffe, con Crocante de Cacagüeses. Bombón de Trufa con Vainilla y Bombón de Regaliza Negru.


Impresionante espectáculu que combinó perfectamente col Bourbon.


Y tou por 10€. Conocer. Probar. Aprender y Esfrutar. El Cabanón tien enforma de sentimental pa nós, pero naide dulda que lo ganen a pulsu cola so vecería.


No hay comentarios

Publicar un comentario