Vinoteo: Preba de los Grandes Vinos

Direición: C/Campoamor, Nº 29 - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 953 770 101



Web: http://vinoteo.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/vinoteo
Twitter: [@vinoteo] https://twitter.com/vinoteo


L'apasionante y desconocíu mundu de les más famoses Guíes de Vinos centró la última preba celebrada nel Vinoteo. Cola presencia de Jesús González, Sumiller de Coalla Gourmet, ún de los mayores espertos nel mundu del vinu que tenemos n'Asturies, y collaborador de delles guíes, afayamos cómo se preben tantos vinos nuna guía, cómo se puntúa, les diferencies ente unes y otres ...


Y sobremanera, cómo les guíes tán influyendo nes distintes zones vinícoles col fin de "estandarizar" el so sabor pa que guste a la mayor parte del mundu, perdiendo en munches ocasiones la so identidá.


Mientres Jesús esplicábanos, pudimos dir probando dellos vinos personalmente escoyíos por él, con una puntuación alta na postrera Guía Peñín, pero con un denominador común: toos ellos caltienen la identidá propia de la so zona y son ellaboraos de la forma más artesanal posible.


Empezamos con un Blanco Nieva Pie Franco 2015 (Rueda). 93 puntos en Peñín. Bon Verdejo, que fuxe d'esa moda actual d'acabar tolos vinos con piña o frutes de la pasión. Claro que tien un toque a fruta, pero en segundu planu.  Tien un perfil muncho más a yerba y vexetal, propiu de los auténticos verdejos. Vinu per ricu fechu con lleldos autóctonos. Tien una producción pequena y puede sirvinos de referencia


Acompañámoslo d'un L'Etivaz AOP, Quesu suizo de lleche crudo de vaca que namás s'ellabora de Mayu a Ochobre. Combinación xenial col toque a yerba del vinu, tien cristales, toques de tomillu, ablana ... Mui ricu.


Siguimos con otru blancu verdejo, Belondrade Quinta Apolonia 2015 (V.T. Castilla y León) 92 puntos Peñín. Otru verdejo, pero ésti con barrica de carbayu 3 meses sobre madre. Mui ricu. Ye un vinu untuoso, pero al empar refrescante. Y tuvo un duru contrincante nos quesos ...


El quesu p'acompañar el Belondrade foi un Pri Pan Dum, quesu casín de la Casería El Vieyu Mundu. Ye un Casín con menos rabilaos  y menos maduración, lo que fai que sía más "algamadizu" qu'un casín normal. Sigue siendo fuerte, yá'l Verdejo casi nin se nota, de xuru con una Sidra de Xelu tea perfectu. A éstes gustó enforma ta versión "light" del Casín.


Camudamos a los tintos,  LZ 2015 (Rioja) 93 puntos Peñín. Ellaborao por Telmo Rodríguez. Un Rioja jóven, frescu y con un toque acedu , que llelda en depósitos de formigón. Per bono de beber, mui frutal y ensin nada de madera.


Tomámoslo con una de les tostes más famoses de Coalla, Fecha por Jose Antonio Campoviejo, consiste nuna base de morciella con sardina. Gustónos enforma.


Siguimos con un Artuke Finca Los Locos 2014 (Rioja). 94 puntos Peñín. Vinu "de pagu" (d'un solu viñéu) y vinu "de garaxe" (faise nel garaxe de la so propia casa). Producción mui pequena y vinu caseru. Tou un espectáculu.


Y col vinu llegó'l maraviyosu Pitu Caleya con Patatines de Juanjo. De los bonos, namás había que ver esa carne, con sabor, fuerte, pero elegante. Xenial. Encantónos.


Acompañámosla amás d'otru vinu pa ver con cual nos prestaba más. Numanthia Magnum 2008 (Toro). 95 puntos Peñín. Un tempranillo de viñeos antiguos. Auténticu vinu de Toru, fuerte, con personalidá. Vinazu.


Acabamos con un Tiramisú perricu de Les Tables del Campillín.


Como véis, una preba completísima, con un pergrande espertu en vinos que nos esplicó tou de forma bien afayadiza. Y amás, acompañada de cocina de 10, buscando siempres l'amestu perfectu. Yá sabéis que nos encanten les prebes de Juanjo, y que ye complicáu que se supere, pero consiguelu.

0 comentarios :

Publicar un comentario