Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Mesón El Centro

Direición: Plaza Cupido - Puerto de Vega / Veiga
Teléfonu: 985 648 567


Recomendaciones: Dexa encamientate y preeba coses distintes. Ye'l llugar perfeutu para ello.

Facebook: https://www.facebook.com/Meson-El-Centro
Twitter: [@meson_centro] https://twitter.com/meson_centro


Calidá: 4/5
Preciu: 30€


Comentarios:  Allugase na Plaza Cupido d'ún de los pueblos más guapos d'Asturies (y mira que ye difícil destacar) yá ye toa una declaración d'intenciones. Mari y Mon namoren col so Mesón El Centru, del que siempres oyemos falar maravíes, asina que tuvimos que dir comprobalo. Y nun s'equivocaron ... nada!


Puertu de Vega \ Veiga ye una preciosidá que paga la pena visitar. En cualquier estación del añu. Y amás apurre sitios con ufierta calidable gastronómica, pa tolos gustos y precios. Qué tanto, siempres enfocada a un puertu pesqueru, anque nun falta tampoco la bona carne pela zona.

En mediu del pueblu, escondida ente les sos pequenes cais piatonales, y en pasando la casa onde morrió Xovellanos, atópase la Plaza Cupido, preciosa, abierta y bien "soleyera". Perfecta por que los guah.es xueguen mientres tas tomando daqué tranquilamente. Pel branu tienen una terraza qu'hai que probar sí o sí.


El llocal nun ye mui grande, zona de barra, con meses altes a la manzorga onde puedes, tamién, xintar. Ya'l fondu un pequeñu comedor alloñáu del xaréu de la barra. Encamiéntase encarecidamente acutar, yá que siempres ta llenu.


Comimos un domingu dos persones. empezamos con un aperitivu la casa mientres decidíamos la carta. Moxones n'Escabeche, Paté de Fégadu de Pixín y Piel de Bacaláu Tostao. Toaxuna declaración d'intenciones de la cocina la casa: produuto + creatividá. Tou taba esceipcional, pero destaca'l paté. Voló.


Pidimos delles tapes al centru la mesa pa compartir. Queda pendiente otru día probar pexe de platu.


Amasueles. Con un llixeru toque de plancha, llima y aceite virxe estra arbequina. Yá veis el tamañu que tienen. Y son escepcionales. El puntazo la llima va xenial, anque casi son pa tomar soles.


Carpaccio de Pulpu con Güeves. Espectacular platu. Lo primero, la materia primo: Pulpu del Pedreru del occidente asturianu. Únicu n'Europa n'algamar el sellu calidable y sostenibilidá MSC. Énte un usu tan xeneralizáu de pulpos d'otros territorios, reivindiquemos l'usu del nuesu, non solo por ser nuesu, sinón porque ta certificáu con una calidá y sostenibilidá cimera.
Carpaccio xenial, suavísimo, con una presentación que sospriende sobremanera y que nos encantó. Amás, gran ración. Indispensable.


Croquetes de Cigala con Albariñu. Otru puntazo de platu. Sospriende abondo l'amestu, polo orixinal y venturero del platu; pero ye un gran aciertu. La croqueta, col toque cigala y la llixera acidez del albariñu, va xenial.


Caseres, formoses y perriques.


Acabamos con un postre, Coulant de Chocolate con Xeláu de Mangu. A falta de probar la Torrexa, que ye una de les especialidaes, ésti taba buenísimo. Contraste de sabores y testures nun platu llenu colores.


Pa beber, Sidra Brut Nature EM, esa maravía de Llagar El Gobernador que tanto nos presta. Fresca, perrica y col abondu cuerpu como p'aguantar perfectamente tolo que probemos.

Bona carta de vinos con presencia asturiana. Y creciendo día ente día.

Pagamos por tou, 62€. Maraviyosa rellación calidá-aprecio.

Como veis, Mari ufierta cocina de productu, con un toque creativu importante. Xuega, presta y namora. Yá un preciu algamadizu. Un indispensable que dende yá se convierte n'ún de los nuesos favoritos.


No hay comentarios

Publicar un comentario