Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: 180ºC

PESLLÁU

Direición: C/ Jovellanos, 25. Esquina Gascona - Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 985 222 424


Web: http://www.restaurante180.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/Restaurante-180C
Twitter [@edgardemiguel]: https://twitter.com/edgardemiguel


Calidá: 4/5
Preciu: 45€


Anterior Visita: http://www.lesfartures.com/2014/10/nueva-visita-180.html


Comentarios: Teníamos muncha gana dir al 180ºC a cenar un día a probar el so menú degustación. Hasta agora siempres que fuimos foi con un Menú Oferplan y, anque la esperiencia siempres foi bona, supo a pocu.


180ºC ta asitiáu nel plenu centru d'Uviéu, un oasis na cai Gascona, enllena sidreríes. Ye bien habitual dir a tapear daqué na mesa mientres tomes ún de los sos vinos de la gran selección que tienen (una de los meyores de la ciudá). Zona habilitada na entrada con meses pa fumadores y zona de barra nel interior a españar de xente tomando daqué. Separáu por un biombu, zona de comedor, qu'a pesar del llenu, ye bien sele, con meses espaciaes. Amás, hai un comedor con 3 o 4 meses pequenes xubiendo unes escaleres entá más sele inda. Un sitiu preciosu.

Na barra tomamos unos vinos y sidra brut nature, que tamién la trabayen.

El Menú Degustación consta d'una selección de 7 platos escoyíos por Edgar de Miguel como representación de la carta del restorán. A mesa completa, como ye habitual, y pa 6 persones.



Empezamos con una Crema de Boniato, Salmón Afumáu y Morciella como aperitivu. Duce pero nidiu, xenial col salmón. La morciella güel más que sabe. Gustó enforma.



Ensalada de Perdiz y Vinagre de Frutos Coloraos. Mui rica, y eso que nun soi nada aficionáu a les perdices ... Lleva ablana y col foie gana enteros el platu. Suave, entra sola.



Cogordes de Temporada, Güevos a Baxa Temperatura Crema de Pataca y Aceite d'Oliva. Encamientenos revolvelu tou pa comer el platu, y la verdá ye que ta buenísimo. Ún de los meyores momentos la nueche, col toque de güevu y pataca, ta buenísimo.



Un pocu al estilu del platu que tomamos n'El de Alberto en Coruña.


Pal siguiente platu, ufiértennos paliyos o cubiertos. En mesa, caún escoyó lo que preferió.



Gyoces de Llagostinos con Mueyu Ponzu. Una de les estrelles de la casa, con esa testura tan fascinante. Yá ayuda la presentación nuna cesta, pero superáu lo calientes que veníen (ensin problema, porque dominar los paliyos llévame unos minutos), ye un platu indispensable si vas al 180ºC. Per bonu.


Merluza Braseada con "gnocci" de Peñamellera y Albahaca. Nun llego al nivel de la que probemos nel Naguar. Ente que l'albahaca mata un poco'l platu, y que la merluza ta sosa ... y dizlo dalguien que ye un fanáticu de los gnoccis. Bien, pero fálta-y al platu.


Llechal esgüesáu con Pastel de Pataques, Berces y Panceta. Buenísimo. Volvemos recuperar el tonu de la cena. Toque dulzuxu del mueyu, la cebolleta y los oreyones pa un platu redondu. Xenial.

 
Acabamos con un postre. Tarta de Mazana 180ºC con Xeláu de Vainilla. A mi nun me namoró, pero na mesa trunfó. Esperábame un pocu más. Eso sí, la fueya d'hoxaldre buenísima y la crema perfeuta.


Pa beber, fuimos a esa pequena maravía asturiana que ye'l Nibias Nº4, albarín blancu de 2014, del que van quedando poques botelles. Amás acompañáu d'Agua Borines. 100% bébora asturiano na cena, bien pol 180ºC.


Acompañáronnos los cafés con unos bombones de chocolate puru. Yá tábamos llenos, pero ¿quién aguanta?


En total, pagamos 280€ los 6 comensales.

Gran sitiu en plenu centru d'Uviéu. Decoración preciosa. Gran selección de vinos (y empiecen cola Sidra Brut) y Edgar de Miguel en plena forma. Gran nueche. 


No hay comentarios

Publicar un comentario