Publicidá

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Padrino



Direición: Calle Santa Elena, 5 , Xixón
Teléfonu: 985 35 37 62

Web:              http://www.padrinorestaurante.com/
Twitter:          [ @ilpadrinogijon ] https://twitter.com/ilpadrinogijon

Calidá: 4/5
Preciu: 25

Quiciabes lo que ye güei el restorán más de moda de Xixón. Imprescindible acutar en fin de selmana. Tres el so cambéu de local, ésitu absolutu. Más del que yá teníen…
Llocal céntricu, na redolada d'una reinventada Ruta de los Vinos.

Comedor ampliu, modernu y cocina a la vista. Tase bien a gustu.

Atención cercana. Siempres atentos de que tou vaya bien, xente simpático y prestoso.

Anque tamién hai tostes, ensalaes o “empanaes”, equí ún va comer Pizzes. Pero nun son pizzes na so definición más clásica. Y nun lo son polos ingredientes qu'utilicen n'elles.
Asina que ellos definen la so propuesta "Comida sobre masa”.

La gran diferencia ta nos ingredientes utilizaos y la creatividá na so combinación. Y nello básase l'ésitu que tán teniendo, calidá ya innovación nun platu que gusta a toos.

Tienen una amplia carta de vinos y cerveces p'acompañar cualesquier de los sos tipos de pizza anque, tirón d'oreyes, nun hai referencies asturianes…

Asina que decidimos por un blancu, De Beroz Esencia de Gewurz. Una uva que nunca falla. Gustó:





Siendo 4, pidimos pa compartir y por probar daqué más que les pizzes, una Rebanada de pan artesanu con quesu gorgonzola, rúcula, figos confitados y AOVE.

Mui bona. Bien cargada d'ingredientes y pudimos compartila bien en 4 bonos cachos:




Tamién tienen lo qu'en carta llamen Empanaes, en forma de media lluna, que nos comentaron que vienen ser los tradicionales calzone.

Dempués, una pizza pa cada ún. Y hai que dicir que son abondo grandes, de masa fino y bonísima, y non descomanadamente recargaes d'ingredientes. Como ten de ser.

Yo pidí la Pizza Francia, con crema de naranxa, patu confitado, boletus, mozzarella y parmesanu. Espectacular ye pocu. Perfeuta la masa, los ingredientes, les cantidaes y los sabores. De 10:





Esta ye una Pizza de Boletus y Foie, tamién perrica:





Y tamién hubo en mesa una Pizza de Bacaláu y Llagostinos, con mueyu verde, bacaláu (hércules), llagostinos frescos, espárragos trigueros, tomate confitáu, mozzarella de búfalu 100% y aove. 




Y pa terminar, probemos la Tartaleta de figos y mascarpone. Enorme final. Bien pensáu y meyor ellaboráu. El cruxente la tartaleta…los figos impresionantes y la suavidá del mascarpone componen un postre de peraltu nivel:



  
Nun m'alcuerdu d'a cuanto salimos pero resulta d'una rellación calidá / aprecio magnífica. Son pizzas d'ente 10€ y 14€ que como comentara, por calidá y tamañu, paguen la pena.


Nun vamos tardar en repetir. Yá tenemos ganes..



No hay comentarios

Publicar un comentario