Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Gloria con Juan Luis García

Direición: C/Cervantes, 24. Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 984 834 243




Recomendaciones: Croquetes de Nacho Manzano
Facebook: https://es-es.facebook.com/casadecomidasgloria


Calidá: 4/5
Preciu: 35€

Comentarios: Tener la oportunidá de sentase nuna mesa colos compañeros blogueros d'Historias de un Foddie y A Buen Bocado a parolar  tranquilamente arrodiu la Gastronomía y probar nuevos vinos con Juan Luis García ye un lluxazu.

Juan Luis ye'l sumiller de Casa Marcial y Gloria, un murcianu que xusto fai 3 años vino p'Asturies a formar equipu con Nachu Manzano como sumiller. Pero amás de facer eso convertióse n'ún de los meyores embaxadores de la sidra y el vinu asturianu.

Da gustu ver cómo ún de los meyores sumilleres d'España, con una vida dedicada al vinu, interesase pola sidra, sobremanera nes sos formes espumoses y de xelu, y da-y l'estatus que se merez na alta cocina, poniéndola al mesmu nivel que los meyores vinos y maridándola en Menús degustación pa persones de too'l mundu.

Cola ocasión de probar dalguna de les sos nueves alquisiciones, sentámonos na mesa de Gloria a cenar 5 persones.


Empezamos probando un Bloody Mary, mientres decidíamos qué probar de la nueva carta. Perfeuta preparación de Juan pa un combináu que va xenial con un aperitivu.


Empezamos na mesa cola Cecina Tremenda, si la cecina ye bona, pocu más hai qu'añadir, namás esfrutala. Y ésta ye de les bones.


Pa maridala, Juan tráxonos la primer botella que díbamos probar, un Quinta da Muradella Alanda Blanco 2014, pequena xoya d'Ourense, con uva Godello, Treixadura y Doña Blanca. Entra suave na boca, quiciabes pelín aguáu, pero caltiense persistente con bona acidez. Gustó enforma.


Pa comprobar cómo aguantaba na mesa, probamos con Moxones al Vapor con Yerbes y Mueyo, mui orixinal la combinación del moxón col mueyo. Per ricu esi mueyu.


Tamién pidimos unos Virigüetos fora de carta. Maraviyosos. Bona ración, nuna cesta y sabrosísimos.


Pa los siguientes platos, Juan presentónos una pequena maravía como ye La Boudinerie, un Gamay de 2013 de Noella Morantin. Vinu de la rexón francesa de Loire, bien frescu y con una acidez que recuerda a les cerveces llámbiques. Vinu perfeuto pa los sidreros. Distintu y orixinal.


¿Fai falta falar de les Croquetes de Nacho Manzano? Nome non. Simplemente perfeutes.


Bebímoslo con Ensalada Cabeceru, pimientos, ventresca, cebolla ... clásica pero per bona.


Cebolletes Tiernísimes nuna sutil gabardina adobada. Bonísimes. Per bonu esi toque cruxente col sabor de la cebolleta.


Merluza del Pinchu Tostada a la romana con zusmiu de Xalapeños. Yá sabéis que nos encanta la merluza, de toles maneres posibles, y ésta taba mui rica. Traenla emplatada con un bon llombu pa cada ún, y un mueyu que voló.


Amás d'acompañala d'una ensalada.


Pasamos al postreru vinu de la nueche, Táganan 2014, vinu tintu mozu de Tenerife. Ecolóxicu, con uva autóctona de les isles. Frescu, con un toque afumáu, pero foi'l que menos me gustó de toos.


Maridámoslo col famosu Cachopu de Lux, el cachopu tan orixinal tipu hamburguesa creación de Nachu Manzano. Ta bonísimo.


Y una Presa Ibérica con Berenxena Asada y Mueyu Picón. Per rica. El mueyu picón da-y muncha allegría al platu, y la berenxena ta bonísima.


De postres pidimos la maraviyosa Tarta de Quesu y Galleta con Dulce de Marmiellu y Xeláu d'Artimora. Si vais al Gloria, tenéis que pidila, ye un postre bonísimo.


Y Lleche, Cacáu, Ablanes, Azucre y Sorbete de Maracuyá. Bien ricu tamién, anque gana la tarta de quesu.


Pa tomalos, otra de les xoyes de la corona Sidra de Xelu Diamantes de Xelu del Llagar Viuda de Angelón. Maraviyosa y que ye perfeuta pa cualquier postre. De xuru, si nun lu conocéis yá táis tardando. Ta bonísima.

Gran cena, en gran compañía probando grandes vinos con una gran cocina. ¿Nótase que salimos encantaos?


No hay comentarios

Publicar un comentario