Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Casa Lin

Direición: Avenida de Los Telares, 3 - Avilés
Teléfonu: 985 564 827





Recomendaciones: Pexe y Mariscu


http://www.sidreriacasalin.com/
Anterior Visita: http://www.lesfartures.com/2008/12/restaurante-casa-lin.html


Calidá: 3/5
Preciu: 30€


Comentarios: Casa Lin ye la sidrería más conocida d'Avilés, por dalgo lleven dende 1890 abiertos. Ta asitiada na zona centro d'Avilés.

Llocal bien ampliu, y que sigue calteniendo esi aire tradicional de chigre, cuenta na zona d'entrada con una barra y delles meses pa picar daqué. Separáu, una zona amplia de restorán, con una reproducción d'un horru nel so interior; inclusive un salón más pequenu con una mini zona de terraza pa poder fumar.

A pesar de ser un local ampliu, convien acutar, sobremanera de fin de selmana, yá que suel enllenase.

Amás, tien un llocal xustu al llau especial pa espiches de grupos. Llocal estremao en dos (o inclusive en 3, depende del númberu del grupu) pa faer una típica Espicha asturiana (comida o cena informal de pies alredor d'una mesa con un tonel de sidra). Empezó un cachín per debaxo na calidá de la comida, pero les últimes vegaes que foi, gustóme abondo más.



El llocal ye bien famosu por tener mariscu y pescáivos de primera. anque esta vegada nós picamos delles tapes.

Tamién ye famosu por curiar enforma la calidá de la sidra, y damos fe d'ello. Tienen dellos palos de sidra, ufierten sidra de mesa, sidra brut nature y sidra de xelu na so carta. Y en tol restorán, echen sidra. Y eso encántanos.


Cenamos 7 persones, nuna zona so la reproducción l'horru que tienen nel so interior. Con un camareru en tou momentu sollerte pa echanos sidra. El serviciu rápidu y sollerte.

Empezamos con unes Zamburiñes a la Plancha. Grandes, perbién feches, con aceite y ayu. Per riques.


Siguimos con unos Moxones a la Vinagreta. Normales. Los moxones bonos, pero vienen con una vinagreta percima que nun ta nada bien integrada. Con unos cachos enormes de cebolla, como fecha con prieses. Eso sí, los moxones de bona calidá.

Salpicón Marineru, platu con "gambes y rape". Un conglomerao de pixín, gambes, moxones, con vinagreta qu'a mi nun me da mas. Na mesa gustó, anque nun namoró.


Encamentáronnos el Sartén de Pixín, una sartén en mueyu con pixín, pulpu y amasueles. Lo meyor de la cena xuntu coles zamburiñes. Buenísima y contundente. Bonos cachos de pixín y un mueyu que voló.

Teníamos pidida una ración de Llonganiza con Pataques, pero anulamos la en viendo que tábamos llenos.


De postre pidimos Semifríu de Quesu, Llimón y Coulis d'Altimora, Souffle de Llimón, Arroz con Lleche con Canela, Sorbete de Turrón y un Quirós. Toos correutos, anque ganó por goliada'l semifríu.

Pagamos 207,45€.

Anque nun nos namoró la cena de tapéu, Casa Lin sigue siendo unu de los grandes sitios d'Avilés. Vamos repitir, anque escoyendo meyor.


No hay comentarios

Publicar un comentario