Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Los Aljibes de Tahiche

Direición: Calle Bravo Murillo, 6 - Tahiche - Lanzarote
Teléfonu: 610 454 294



Recomendaciones: Cerveza Artesano
https://www.facebook.com/pages/Los-Aljibes-de-Tahiche/440273386020984


Calidá: 4/5
Preciu: 35€


Comentarios:  En cuanto enterámonos qu'en Lanzarote s'animaron a faer Cerveza Artesano, fuimos corriendo a probala casi ensin posar les maletes.


Amás, el restorán y la microcervecería alluguen nuna de les maravíes creaes en 1976 por César Manrique, arquitectu ideólogu que tresformó la Isla de Lanzarote. Amás de la cerveza o la comida, merez la pena la visita y tomase daqué na terraza, porque ye un espectáculu. Y comimos perbién.



Empezamos pola Cerveza Agüita. Faen 2 cerveces artesanes, una rubia de tipu pilsner y otra tostada, con un pocu más de sabor. Tán empezando, ya inda-yos queda enforma camín por percorrer, pero les instalaciones dela micro son esceicionales y la filosofía qu'intenten asoleyar, llantando ellos mesmos los productos, encantónos. Tocantes a la cerveza, ye correuta. La tostada tien un toque amargosu a la fin que prestó, anque esperemos que vaigan ameyorando.


Apocayá qu'empezaron embotellar, y el diseñu ye preciosu, asina que mercamos unes botelles. Eso sí, cares. a 4,50 la unidá. Amás, la cerveza sigue evolucionando en botella, daqué que nun tendría de pasar y encamentáronnos que nun tardáramos enforma en bebela. Adulces.

Cocina abierta, con una bona parrilla,ya que la especialidá del restorán ye la carne. Restorán coquetu, con una decoración bien cuidada, ensin dulda, lo meyor ye la so terraza y les vistes a los barcales de Cesar Manrique.


Como aperitivu traxéronnos Pan con Sal percima pa dir abriendo boca.

A pesar de que son especialistes en carne, decidimos pol pescao en diciéndonos que teníen atún recién traíu fora de carta.

El pan indíquennos que ye caseru. Amás, taba recién enfornáu, que siempres ye d'estimar.


Pidimos d'entrante unes Gambes al Ayu con Guindilla. Bones gambes y bona ración. Presentaes en sartén caliente. Resultáronnos un pelín soses, pero rellambimos col mueyu llenu de guindilla y ayu. Empezamos bien.


Pidimos como platu principal Atún con Ensalada y Papes Engurriaes. L'atún desfaise, per ricu, anque vuelve pecar de tar un pelín sosu. Pero ricu, ¿eh? Nel so puntu perfeutu.


Préstanos enforma que na isla, acompañen casi tolos sos platos con papes engurriaes y los sos mueyos. El mueyo picón y mueyo verde. Amás, acompañenlu de sal grueso de la isla y mantequilla.


Pa los postres decidimos por una Mousse de Maracuyá, buenísima, xenial la testura y'l sabor.


De cafés tomamos un Cortao y un Irlandés.


Por supuestu, bebimos la so cerveza artesano Agüita, la tostada.

Pagamos 69,66€. Baratu.


Un sitiu preciosu, con un conceutu innovador na isla, con muncha proyección pa convertise nun sitiu de referencia. Tienlo tou, productu propiu, una xoya diseñada por Cesar Manrique y bona comida


No hay comentarios

Publicar un comentario